محققان حوزه معارف قرآن را برای درمان دردهای جامعه ترویج کنند
کد خبر: 3699271
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

محققان حوزه معارف قرآن را برای درمان دردهای جامعه ترویج کنند

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر لزوم حضور جدی طلاب رسانه ای در عرصه درمانگری دردهای جامعه با کمک از ظرفیت آیات و روایات تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از قم حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد امروز در نشست گردهمایی فعالان رسانه ای حوزه در دفتر تبلیغات با ذکر رسالت مهم طلاب رسانه‎ای در دنیای امروز گفت: در این زمینه طلاب هنرمند و رسانه ای و علاقه مندان به این حوزه باید با دانش و فن وارد این عرصه شوند.
وی افزود: این فرایند باید به شکلی تنظیم شود که بتواند از این ابزار رسانه بهره گیرد؛ نیازهای جامعه اختلاقات و بگومگوها و نیازهای خانواده و افراد و... امروزه جامعه ما را گرفتار کرده است.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با ذکر این مطلب که طلاب باید به نیازهای جامعه اشراف داشته باشند گفت: امروز جامعه ما به دردهای زیادی از جمله بی صبری و... گرفتار شده است که باید این دردها را با معارف قرآن و اهل بیت(ع) درمان کنیم.
وی گفت: اگر آمارهای مشکلات اجتماعی در جامعه را مشاهده کنیم در می یابیم که این مشکلات با عمل به فرامین متقن دین که بسیار کوچک و کاربردی است به راحتی رفع می شود.
روستا ازاد بیان کرد: یکی از مهمترین دلایل تشکیل پرونده های کیفری و طلاق و... در کشور مسایلی چون کم صبری و عدم خوشبینی است که اگر به معارف دین و قرآن دقت کنیم تمام این مشکلات با نسخه شفا بخش مفسران واقعی قرآن رفع می شود.
معاون دفتر تبلیغات اسلامی امام معصوم(ع) می فرمایند که 70 محمل برای خطای طرف پیدا کنید به جای این کار اولین کاری می کنیم حمل بر خیانت طرف مقابل می گذاریم و اگر به همین یک روایت دقت کنیم بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.
اتنهای پیام

captcha