مردم استان مرکزی 4 میلیارد و 800 میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند
کد خبر: 3699491
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

مردم استان مرکزی 4 میلیارد و 800 میلیون تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند

گروه اقتصادی- مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری گفت: تاکنون 4 میلیارد و 800 میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شده است و کمک‌ها همچنان ادامه دارد و به نسبت سال گذشته تاکنون 7 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی، با بیان اینکه استقبال مردم در کمک به نیازمندان قابل ‌تقدیر است، گفت: جشن نیکوکاری بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان و همدلی با آنها است.
وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در جشن نیکوکاری امسال گفت: مردم استان تاکنون 4 میلیارد و 800 میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند و این کمک‌ها و تعهدات انجام‌شده همچنان ادامه دارد و به نسبت سال گذشته تاکنون از رشد 7 ‌درصدی برخوردار بوده است.
وی افزود: کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری شامل یک میلیارد و 300 میلیون تومان نقدی و سه میلیارد و 500میلیون تومان کالایی بوده و پیش‌بینی می‌شود رقم نهایی کمک‌ها به نسبت سال گذشته 30 تا 35 درصد رشد داشته باشد.
موسی نژاد، در خصوص توزیع هدایای جمع‌آوری‌ شده در سطح استان گفت: تمامی کمک‌های جمع‌آوری‌ شده در پایگاه‌های مدارس و آموزش‌وپرورش پس از ثبت و ضبط تحویل مدارس شده و در همان مدارس بین نیازمندان توزیع شده است.
وی ضمن تشکر از تمامی کسانی که در برپایی جشن نیکوکاری با کمیته امداد همکاری داشتند، گفت: تمام کمک‌های مردمی در اسرع وقت و به دست خانواده‌های نیازمند رسیده است./انتهای پیام

captcha