بهره‌مندی 3500 نفر از برنامه‌های قرآنی هرسین در سال 96
کد خبر: 3699700
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

بهره‌مندی 3500 نفر از برنامه‌های قرآنی هرسین در سال 96

گروه فعالیت قرآنی- رابط امور قرآنی تبلیغات اسلامی هرسین از بهره‎‌مندی 3 هزار و 500 نفر از برنامه‌های قرآنی این اداره در 6 ماه دوم سال 96 در این شهرستان خبر داد.

امیربک قاسمی، رابط امور قرآنی تبلیغات اسلامی هرسین در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از بهره‌مندی 3هزار و 500 نفر از برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی هرسین در 6 ماه دوم سال 96 خبر داد.
وی افزود: به‌منظور توسعه فعالیت‌های قرآنی و جذب علاقمندان به ویژه نسل جوان، برنامه‌های قرآنی متعددی از سوی کانون تبلیغات اسلامی در سال‌جاری در این شهرستان برگزار شد.
رابط امور قرآنی تبلیغات اسلامی هرسین تصریح کرد: فعالیت‌های کانون قرآنی این اداره در طول سال برگزاری کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم قرآن در سطوح مختلف بوده است.
قاسمی اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های حفظ کل، 5 جز، 10 جز پیوسته و 20 جز، ترتیل‌خوانی و ختم قرآن و تخصیص 11 محفل انس با قرآن باحضور قاریان کشوری در مناطق مختلف این شهرستان از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی هرسین بوده است.
وی گفت: محافل انس با قرآن در شهر و روستاهای شهرستان هرسین با تلاش و جدیت کانون قرآن، مبلغین اعزامی، ائمه جماعات شهر و روستا، روحانیون مستقر، خانه‌های قرآن شهری و روستایی و هیئت‌های مذهبی برگزار شد.
رابط امور قرآنی تبلیغات اسلامی هرسین در پایان هدف از برگزاری محافل قرآن را نهادینه کردن و ترویج فرهنگ قرآنی دانست و افزود: توسعه فعالیت‌های دینی اقشار مختلف از جمله این اهداف است.
انتهای پیام

captcha