حفظ ارزش‌های الهی یکی از خواسته‌های اصلی شهیدان ماست
کد خبر: 3699723
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

حفظ ارزش‌های الهی یکی از خواسته‌های اصلی شهیدان ماست

گروه سیاسی- فرمانده سپا بیت المقدس کردستان پایبندی به ارزش‌های دین مبین اسلامی را یکی دیگر از انتظارات شهدا از ملت ایران دانست و گفت: حفظ ارزش های الهی یکی از خواسته های اصلی شهیدان ماست چراکه شهیدان جان خود را برای احیای این ارزش‌ها در جامعه فدا کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز، 22 اسفندماه در اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی استان که در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد؛ اظهار کرد: کنگره 5400 شهید کردستان سال آینده به عنوان یک کار فاخر فرهنگی کشوری در استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ما آثار وجودی و حضوری آن‌ها را در همه شئونات زندگی می بینیم، افزود: پیروی از راه شهدا بزرگترین خواسته و عصاره انتظار آنان از ملت است.
رجبی پایبندی به ارزش‌های دین مبین اسلامی را یکی دیگر از انتظارات شهدا از ملت ایران دانست و عنوان کرد: حفظ ارزش های الهی یکی از خواسته های اصلی شهیدان ماست چراکه شهیدان جان خود را برای احیای این ارزش‌ها در جامعه فدا کردند.
وی ایجاد امنیت در کشور را از دیگر مراتب انتظار شهدا عنوان کرد و افزود: به برکت وجود شهدا کشور ما یک کشور امن و باثبات در میان دهها تهدید پیرامونی کشور است و این را مدیون خون شهدا هستیم .
رجبی با بیان اینکه در استان مرزی و فرهنگی کردستان یک امنیت پایدار برقرار است، بیان کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که زندگی آرام و امن خود رامدیون 415 شهید و 36 هزار شهید فرهنگی کشور هستیم که در مقابل دشمن ایستادند و از این آب و خاک دفاع کردند.
وی با بیان اینکه شهدا در جبهه ها این ارزش را عملی کردند و با تبعیت از این اصل در جبهه حضور پیدا کردند، عنوان کرد: شهدای دانش‌آموز پابه پای سایر اقشار جامعه برای دفاع از کشور جان عزیز خود را فدای ارزش‌های دین کردند این غیر از تبعیت از فرمان حضرت امام نیست.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان مقابله با متجاوزان را یکی دیگر از خواسته‌های شهیدان دانست و گفت: مردم کردستان در جبهه مقابله با گروهک‌های مزدور استکبار به شهادت رسیدند و آرمان آن‌ها برخورد با متجاوزان و حاصل زحمت آن‌ها امنیت پایدار برای کشور بود.
وی بصیرت و دشمن شناسی را یکی دیگر از انتظارت شهدا برشمرد و گفت: برای ادامه راه شهدا باید به این اصل و عنصر بسیار تعیین کننده در شناخت دشمن توجه کنیم. اگر این عنصر تعیین کننده نبود انقلاب با این عظمت و پیش روندگی 40 سال ادامه پیدا نمی کرد
رجبی تثبیت امنیت و اقتدار و قدرت بازدارندگی را یکی دیگر از انتظارت شهدا دانست و اعلام کرد: کشور ما در معادلات جهانی و منطقه ای صاحب حرف و رای و دارای قدرت بازدارندگی است . اگر به کشور های اطراف خود نگاه کنید از زاویه دیگر قدرت ایران را بیشتر متوجه می شویم.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان یادآور شد: یکی از انتظاراتی که شهیدان از ما دارند و جزو تعلقات خاطر آن هاست این است که ما باید در مقابله با تهدیدات و تهاجمات فرهنگی دشمن همواره باید هوشیار باشیم.
انتهای پیام

captcha