جهاد با نفس دست یافتن به آرمان‌های بلند شهدا را آسان می‌کند
کد خبر: 3699727
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
حجت‌الاسلام مرتضوی:

جهاد با نفس دست یافتن به آرمان‌های بلند شهدا را آسان می‌کند

جهاد با نفس دست یافتن به آرمان‌های بلند شهدا را آسان می‌کند گروه جهاد و حماسه - مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری جهاد با نفس را جهاد اکبر عنوان کرد و تصریح کرد: ادامه راه شهدا برای دست یافتن به آرمان‌های بلند آن‌ها جهاد با نفس است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز 22 اسفندماه در مراسم بزرگداشت شهدا و تجلیل از مادران و همسران شهدای چهارمحال و بختیاری، بالاترین مرگ را مرگ شهادت گونه دانست و گفت: بالاتر از شهادت چیزی وجود ندارد.
وی بابیان اینکه یک روز جنگ در مقابل دشمنان اسلام بهتر از هزار روز عبادت است، اظهار کرد: جهاد مرد، دادن جان و مال درراه خداست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهید وقتی به شهادت می‌رسد پاک می‌شود مگر اینکه دِینی به گردن داشته باشد، افزود: پیامبر اکرم (ص) در پاسخ به حضرت علی (ع) در خصوص ثواب شهادت فرمودند محال است شما دنیایی‌ها چیزی را که خداوند برای شهید آماده کرده است ببینید.
مرتضوی جهاد با نفس را جهاد اکبر عنوان کرد و تصریح کرد: ادامه راه شهدا برای دست یافتن به آرمان‌های بلند آن‌ها جهاد با نفس است.
وی خاطرنشان کرد: شهدا رفتند که اسلام بماند، نماز، امربه‌معروف و نهی از منکر و ولایت بماند.

انتهای پیام

captcha