رشد 19 درصدی رضایت‌مندی مخاطبان از برنامه‌های سیمای ایلام
کد خبر: 3699737
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
شیروی:

رشد 19 درصدی رضایت‌مندی مخاطبان از برنامه‌های سیمای ایلام

گروه اجتماعی - مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به رشد 19 درصدی رضایتمندی مخاطبان از برنامه‌های سیمای مرکز ایلام، گفت: در استان ایلام پوشش شبکه دیجیتال 96 درصد جمعیت بوده که میانگین کشوری آن 91 درصد است.

به گزارش ایکنا از ایلام، دکتر علیرضا شیروی، مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام، اظهار کرد: مرکز نظرسنجی صداوسیما در طول سال بر اساس نظرسنجی از مخاطبان در حوزه‌های نیازسنجی و مخاطب سنجی فعالیت‌های بسیار خوبی دارد.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 70 نظرسنجی در استان ایلام انجام شده است، افزود: میزان رضایتمندی مخاطبان از برنامه‌های سیمای مرکز ایلام در سال جاری 86 درصد بوده که این میزان با رشد 19 درصدی نسبت به سال‌های قبل همراه بوده است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه میزان رضایت‌مندی مردم ایلام از برنامه‌های سیمای مرکز ایلام حدود 10 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، اضافه کرد: میزان رضایت‌مندی مردم استان ایلام از برنامه‌های سیمای استان در سال جاری حدود 82 درصد بوده است.
شیروی در ادامه با اشاره به اینکه میزان رضایت‌مندی مردم استان در حوزه رادیو از برنامه‌های صدای مرکز ایلام 81 درصد است، عنوان کرد: امسال 12 هزار دقیقه برنامه در حوزه صدا داشتیم که 6 هزار دقیقه زنده و 6 هزار دقیقه تامینی بوده است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به تولید 70 گزارش خبری در خصوص شعار سال ادامه داد: در حال حاضر «رادیو نما» ایلام در بستر دیجیتال فعالیت دارد که مردم تمام استان به این رادیو دسترسی دارند و بر اساس نظرسنجی انجام‌ شده حدود 54 درصد مردم در منازل رادیو نما را دریافت می‌کنند.
وی میزان اعتماد مردم استان را به اخبار و پوشش خبری رویدادهای مختلف استان را حدود 78 درصد عنوان کرد و گفت: میزان مخاطبان ماهواره نسبت به سه سال گذشته در استان حدود 17 درصد کاهش داشته و مرجعیت رسانه‌ای صداوسیمای مرکز ایلام در استان حدود 70 درصد است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با بیان اینکه 60 درصد مردم استان تلاش‌های صداوسیما استان در راستای اخبار و اطلاع‌رسانی خیلی خوب ارزیابی کرده‌اند، یادآور شد: یکی از اتفاقات خوب در حوزه تلویزیون 24 ساعته شدن شبکه استانی ایلام بود که علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌های که وجود داشت این امر صورت پذیرفت.
شیروی با اشاره به اینکه در بحث فضای مجازی، معاونت فضای مجازی را با هدف افزایش ضریب نفوذ و حفظ مخاطبان راه‌اندازی کردیم، تصریح کرد: کنداکتور برنامه‌های نوروزی صداوسیمای مرکز ایلام از 27 اسفند آغازشده و این برنامه‌های تدوین گردیده و با توجه به ایام شهادت امام هادی (ع) نیز ویژه‌برنامه‌های در این زمینه نیز تهیه ‌شده است.
وی تهیه 2 باکس فیلم سینمایی ایرانی و خارجی در ایام نوروزی، اجرای برنامه مانگه شو در هر شب، برنامه جرخه جم و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و سرگرمی را ازجمله برنامه‌های این ایام عنوان و ابراز کرد: مهم‌ترین ویژه‌برنامه این ایام برنامه راهیان نور است که تلاش می‌شود در این برنامه‌ها نقاط یادمانی راهیان‌نور استان از جمله شرهانی، نقطه ایثار و چم هندی به طور کامل پوشش داده شود.
انتهای پیام
captcha