آخرین جلسه قرآن «بیژنی اول» در سال 96 با حضور قاریان میهمان + عکس
کد خبر: 3699827
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

آخرین جلسه قرآن «بیژنی اول» در سال 96 با حضور قاریان میهمان + عکس

گروه جلسات و محافل ــ آخرین جلسه آموزش قرآن محمودرضا بیژنی‌اول، قاری و مدرس قرآن کریم، با حضور صادق بهشتی، محمدرضا برقعی و مهدی برقعی و قاریان محله سازمان آب برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ آخرین جلسه آموزش قرآن محمودرضا بیژنی‌اول، قاری و مدرس قرآن کریم، دوشنبه‌، 21 اسفندماه با حضور صادق بهشتی، محمدرضا برقعی و مهدی برقعی و قاریان محله سازمان آب در مسجد شهداء، بعد از پل ستارخان، بلوار سازمان آب، پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

در ابتدای این جلسه قرآن، بیژنی اول، آیاتی از ادامه درس جلسه را تلاوت کرد و سپس دقایقی به سخنرانی درباره کلمه عید و آیات تلاوت شده پرداخت.

در ادامه این جلسه، طبق معمول هر هفته، کسانی که هفته پیش تلاوت نکردند و به‌اصطلاح طلب‌کار بودند، به ترتیب به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و بیژنی اول، نکات تجویدی و صوت و لحنی آنها را متناسب با سطح تلاوت‌شان متذکر شد.

این جلسه که با حضور سه قاری ممتاز کشورمان همراه بود، صادق بهشتی، محمدرضا برقعی ومهدی برقعی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفتند. همچنین در پایان این جلسه از فعالان در جلسه و همچنین خادم جلسه که در طول یکسال گذشته زحمات زیادی برای روشن نگه داشتن چراغ جلسه کشیدند، تجلیل به عمل آمد.

آخرین جلسه قرآن «بیژنی اول» با حضور قاریان ممتاز+عکس

در پایان این جلسه قرآن، اعضای جلسه آیاتی از کلام الله مجید را جمع‌خوانی کردند تا همه اعضا، ثواب تلاوت قرآن را برده باشند.

محمودرضا بیژنی‌اول متولد سال ۴۷ از مشهد مقدس است. وی از محضر اساتیدی چون مرحوم میرزاعلی رحیمی، همچنین هاشم روغنی، کاظم حسن‌زاده در مشهد و اساتیدی نیز در تهران چون علی‌اکبر حنیفی، احمد ابوالقاسمی و محمد عباسی بهره گرفته است و از سال ۱۳۶۴ در مسجد امام صادق(ع) مشهد مقدس، جلسه قرآن تشکیل داده و چندین سال به تدریس قرآن پرداخته است. همچنین، یکسال به‌علت ماموریت اداری، در کرمان جلسه داری کرده است و هم اکنون در تهران از سال ۱۳۸۷ در مسجد شهدا جلسه قرآن دارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha