۱۱۹ خانوار فردوسی تحت حمایت کمیته امداد توانمند شدند
کد خبر: 3699879
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
از ابتدای امسال؛

۱۱۹ خانوار فردوسی تحت حمایت کمیته امداد توانمند شدند

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردوس گفت: از ابتدای سال جاری ۱۱۹ فرصت شغلی با اعتبار دو میلیارد و ۸۵ میلیون تومان در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت شهرستان فردوس هزینه شده است.

علیرضا پاکدل، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردوس در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: طرح‌های اشتغال ایجاد شده به لحاظ تعداد ۴۷ درصد و ازنظر تسهیلات ۱۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد داشته است.
وی افزود: از مجموع فرصت‌های شغلی ایجادشده در سال جاری ۳۴ فرصت شغلی در قالب مشاغل خانگی و ۸۵ فرصت شغلی در قالب طرح‌های خودکفایی و خوداشتغالی بوده و درمجموع از اشتغال‌زایی اجراشده در شهرستان، ۱۶ درصد توسط کمیته امداد فردوس ایجاد شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردوس با بیان اینکه نداشتن مهارت شغلی از مشکلات مددجویان برای ورود به عرصه کار و فعالیت است، یادآور شد: بخشی از فعالیت این نهاد در حوزه اشتغال، آموزش مددجویان تحت حمایت است و بر این اساس از ابتدای سال جاری ۷۲۲ نفر از مددجویان تحت حمایت، از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با اعتبار ۳۴ میلیون تومان بهره‌مند شدند.
انتهای پیام

captcha