نمی‌دانیم در فضای مجازی چه چیز را در باب دین ارائه دهیم
کد خبر: 3699888
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
مسئول سابق دفتر نشر آثار سید مرتضی آوینی:

نمی‌دانیم در فضای مجازی چه چیز را در باب دین ارائه دهیم

گروه فرهنگی- مسئول سابق دفتر نشر آثار سید مرتضی آوینی گفت: مشکل ما این نیست که نمی‌دانیم در فضای مجازی برای تبلیغ دین چه کنیم، مشکل ما نشناختن فضای مجازی نیست، مشکل ما این است که نمی‌دانیم آن چیزی که به‌عنوان دین در ذهنمان است چیست و نمی‌دانیم چه چیزی را تبلیغ کنیم.

به گزارش ایکنا از  قزوین، نشست «دین در عرصه رسانه» با حضور حجت‌الاسلام عباس محسنی و فعالان فرهنگی  به همت جهاد دانشگاهی قزوین در سالن اجتماعات مولانا برگزار شد.
در ابتدای مراسم، حجت‌الاسلام محسنی مسئول سابق دفتر نشر آثار سید مرتضی آوینی عنوان کرد: چیزی که ما به‌عنوان دین در ذهن خود داریم کامل نیست به همین خاطر است که نمی‌دانیم در فضای مجازی چه چیز را در باب دین ارائه دهیم.
وی اضافه کرد: ما برخی اطلاعات پراکنده، ناقص و غیرکاربردی از دین داریم که از ما موجودی عجیب ساخته است که برای اینکه خود را فریب دهد یک سری کارها را می‌کند ولی اصلاً اطمینان ندارد که رشد پیداکرده است.
مسئول سابق دفتر نشر آثار سید مرتضی آوینی خاطرنشان کرد: هر سؤالی که از این خلقت داشته باشید، غیرممکن است که جواب نداشته باشد و باید بدانید، اگر ندانید در اطلاعات دینی نقص وجود دارد.
وی مطرح کرد: مشکل ما این نیست که نمی‌دانیم در فضای مجازی برای تبلیغ دین چه کنیم، مشکل ما نشناختن فضای مجازی نیست، مشکل ما این است که نمی‌دانیم آن چیزی که به‌عنوان دین در ذهنمان است چیست و نمی‌دانیم چه چیزی را تبلیغ کنیم.
حجت‌الاسلام محسنی در پایان گفت: مفاهیم و اطلاعات دینی در ذهن ما نظم درست ندارد که با آن بتوانیم نظم آرمش فکری پیدا کنیم به همین دلیل مجبور هستیم خود را به چیزهایی که نمی‌دانیم حواله دهیم.
انتهای پیام

captcha