بهره‌مندی 1000 نفر از برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی صحنه
کد خبر: 3699933
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

بهره‌مندی 1000 نفر از برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی صحنه

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی صحنه از بهره‌مندی 1000 جوان و نوجوان از برنامه‌های مراکز و مؤسسات قرآنی این شهرستان طی سال 96 خبر داد.

رضا شریفی‌راد، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی صحنه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: طی سال 96، 1000 جوان و نوجوان از برنامه‌های قرآنی مراکز و مؤسسات قرآنی این شهرستان بهره‌مند شدند.
وی افزود: بدون شک ترویج فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم جامعه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است و تنها مأنوس کردن مردم با قرآن و مفاهیم حیاتبخش آن می‌تواند راهگشا و حلال بسیاری از مشکلات اجتماعی باشد.
تلاش در مسیر فرهنگ‌سازی قرآنی در جامعه
شریفی‌راد تصریح کرد: در این راستا و در طول سال 96 تلاش‌های بسیاری در مسیر ترویج مفاهیم روح‌بخش قرآن در شهرهای صحنه، میانراهان و روستاهای تابعه دهستان‌های هفتگانه بخش‌های مرکزی این شهرستان به ویژه در مراکز و مؤسسات قرآنی انجام شد.
کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی صحنه درادامه با تشریح برخی از برنامه‌های قرآنی انجام شده طی سال 96 توسط این اداره در شهرستان صحنه، گفت: تلاش می‌کنیم تا فعالیت‌های قرآنی را به‌نحوی برنامه‌ریزی کنیم که در طول سال همواره کلاس‌های قرآنی در راستای فرهنگ‌سازی قرآنی داشته باشیم.
وی افزود: با کمک مؤسسات و مراکز قرآنی شهرستان صحنه در طول سال 96 کلاس‎‌های متعددی از جمله حفظ قرآن، روخوانی و روانخوانی، تجوید و مفاهیم در صحنه برگزار شده است.
شریفی‌راد در پایان به اجرای برنامه‌هایی چون طرح قرآنی 1449، تفسیر موضوعی قرآن، اجرای طرح بینات، تفسیر، کلاس‌های آموزشی حفظ قرآن، کلاس‌های مفاهیم، کلاس‌های صحیح‌خوانی، کلاس‌های قرآن و نهج‌البلاغه در این شهرستان طی سال‌جاری اشاره کرد.
انتهای پیام

captcha