تشکیل کمیته زنان رسانه‌ای به دنبال توانمندسازی بانوان باشد
کد خبر: 3699944
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

تشکیل کمیته زنان رسانه‌ای به دنبال توانمندسازی بانوان باشد

گروه اجتماعی- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: باید تشکیل کمیته زنان رسانه‌ای توانمندسازی زنان را پیش ببریم و از هر قشری با توجه به سطح تحصیلات فرهنگ و رسانه با توجه به توانمندی‌ها در این کمیته حضورداشته باشند.

به گزارش ایکنا از قزوین، معصومه مرادیان در اولین جلسه شورای رسانه در اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری با حضور بانوان فعال رسانه برگزار شد، اظهار کرد: کمیته حقوقی تشکیل دادیم که به‌طور مرتب تشکیل جلسه می‌دهد و همچنین مقررشده به‌منظور حمایت رایگان از زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست یک تفاهم‌نامه منعقد شود.
وی افزود: همچنین مقررشده است مشاوران را برای حضور در محلات فقیرنشین هدایت کنیم تا با ارائه مشاوران قبل از وقوع مشکل پیشگیری انجام شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین تصریح کرد: بانوان بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه رسانه فعالیت دارند که با حمایت و تسهیل گری تشکیل کانون زنان رسانه‌ای ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: باید تشکیل کمیته زنان رسانه‌ای توانمندسازی زنان را پیش ببریم و از هر قشری با توجه به سطح تحصیلات فرهنگ و رسانه با توجه به توانمندی‌ها در این کمیته حضورداشته باشند.
مرادیان ابراز کرد: 0.5 درصد از اعتبارات هزینه‌ای باید به دفتر زنان تعلق بگیرد و با تحقق این امر می‌توانیم بسیاری از امور را به‌پیش ببریم.
وی گفت: حساس سازی سیاستمداران و سیاست‌گذاران جامعه هدف بعدی است چراکه خیلی از ارگان‌ها به نتیجه رسیدند باید ورود پیدا کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بابیان اینکه بحث فرمانداران زن مطرح‌شده و به جد ازاین‌گونه انتصاب‌ها حمایت می‌کنیم، اضافه کرد: به تمام مدیران کل بخشنامه شده است که تا پایان فروردین‌ماه 97 درزمینهٔ اختصاص 30 درصدی پست مدیریتی برای بانوان گزارش‌های خود را ارائه دهند.
مرادیان در پایان با اشاره به اینکه توانمندسازی زنان از اولویت شورای رسانه‌ای است، تصریح کرد: بیمه زنان خانه‌دار را نیز دنبال می‌کنم و همچنین کمپین حمایت از زنان زندانی نیز تشکیل‌شده است.
انتهای پیام

captcha