جذاب‌سازی آموزش قرآن اولویت‌ جشنواره گل‌های محمدی(ص) است
کد خبر: 3699953
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

جذاب‌سازی آموزش قرآن اولویت‌ جشنواره گل‌های محمدی(ص) است

گروه فعالیت‌های قرآنی- دبیر جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) در شهرستان خمین گفت: آموزش قرآن با استفاده از شیوه‌های جذاب حفظ و قرائت و استفاده از هنر، اولویت جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، رضا کوچکی، مسئول نمایندگی کانون‌های مساجد و دبیر جشنواره گل‌های محمدی(ص) خمین، در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی که امروز، 23 اسفندماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: آموزش قرآن با استفاده از شیوه‌های جذاب حفظ و قرائت و استفاده از هنر، اولویت جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) است که با هدف ترویج سبک زندگی دینی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور خانواده‌ها برگزار می‌شود.
دبیر جشنواره قرآنی گل‌های فاطمی(س) در خمین عملکرد دوره‌های گذشته این شهرستان را موفقیت‌ آمیز خواند و افزود: پنجمین دوره جشنواره همزمان با سراسر استان از ابتدای سال 97 با تبلیغات و اطلاع رسانی به مدت دو ماه اجرایی می‌شود و کلاس‌ها نیز در نیمه اول تابستان آغاز خواهد شد.
کوچکی تصریح کرد: مسابقات و داوری‌ها در نیمه دوم تابستان پایان خواهد یافت این مسابقات در 27رشته قرآنی هنری برگزار و علاوه بر استعداد یابی سنین نوجوانی، با برگزاری دوره‌های مهارت افزایی، والدین نوجوانان را نیز تحت آموزش سبک زندگی دینی قرار می‌دهد./انتهای پیام

captcha