افزایش آسیب‌های اجتماعی نتیجه کم کاری حوزه فرهنگی است
کد خبر: 3699958
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
تهرانی:

افزایش آسیب‌های اجتماعی نتیجه کم کاری حوزه فرهنگی است

گروه فعالیت‌های قرآنی- سرپرست فرمانداری خمین گفت: افزایش آسیب‌های اجتماعی نتیجه کم کاری‌های فرهنگی است پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نو پدید عزم ملی و همگانی برای تقویت حوزه فرهنگی می‌طلبد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، احمد تهرانی، سرپرست فرمانداری خمین، در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی که امروز، 23 اسفندماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تأکید بر تقویت ارزش‌ها در جامعه و بویژه در بین جوانان گفت: فاصله گرفتن از ارزش‌ها و عدم احیای سنت‌های حسنه، خلأ اصلی جامعه امروز است و باعث شده بسیاری از ارزش‌های گذشته، امروز به ضد ارزش تبدیل شود.
تهرانی با اشاره به افزایش آسیب‌های اجتماعی به عنوان نتیجه کم کاری‌های فرهنگی افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نو پدید که امروز شاهد آن هستیم نیازمند برنامه‌ریزی و سیاستگذاری درست است و عزم ملی و همگانی برای تقویت حوزه فرهنگی می‌طلبد.
وی با اشاره به اجرای 4 دوره جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(س) در شهرستان‌های مختلف ادامه داد: ارزیابی و سنجش اثربخشی جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و حضور حداکثری سنین پیش دبستانی تا پایان دوره دبیرستان از اولویت‌های مهم خمین در پنجمین دوره جشنواره است که از سال 97 آغاز می‌شود./انتهای پیام

captcha