برپایی کارگاه هنری «یار و یادگار» در حسینیه جماران
کد خبر: 3699963
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

برپایی کارگاه هنری «یار و یادگار» در حسینیه جماران

گروه هنر ــ‌ ورکشاپ هنری «یار و یادگار» با حضور سی نفر از هنرمندان گرافیست و نقاش کشور توسط معاونت فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

برپایی کارگاه هنری «یار و یادگار» در حسینیه جماران

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، کارگاه هنری «یار و یادگار» در حسینیه جماران برگزار می‌شود. این ورکشاپ با حضور سی نفر از هنرمندان گرافیست و نقاش کشور در حسینیه جماران برگزار خواهد شد.

کمساری، معاون فرهنگی و هنری موسسه با اشاره به برگزاری کارگاه هنری «یار و یادگار» در سالروز بزرگداشت ارتحال یادگار گرانقدر حضرت امام گفت: نقش بی‌بدیل مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خمینی در همراهی امام راحل در فرازهای گوناگون انقلاب و دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و جا دارد که در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال آن فقید سعید، همراه با ملت وفادار ایران یاد وی را گرامی بداریم.

وی گفت: برای بزرگداشت ارتحال یادگار امام در اسفند 96، برنامه هنری با نام کارگاه هنری «یار و یادگار» توسط معاونت فرهنگی و هنری موسسه تدارک دیده شده  که با حضور سی نفر از هنرمندان گرافیست و نقاش کشور در حسینیه جماران، با موضوع تولید و خلق آثار هنری مرتبط با  آن سفر کرده برگزار می‌شود.

کمساری افزود: این ورکشاپ در زمینه‌های مختلف و متنوع گرافیکی، تصویرسازی، تایپوگرافی، نقاشی و خوشنویسی برگزار و آثار در اندازه‌های مختلف از جمله آثار گرافیکی 70 در 50 و خوشنویسی 60 در 40 خلق خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری و ارتباطات موسسه اظهار کرد: این ورکشاپ در روز جمعه 25 اسفند امسال از ساعت 9 آغاز می‌شود و مجموعه آثار خلق شده در این ورکشاپ به صورت نمایشگاهی تا پایان اسفند در نگارستان حسینیه جماران به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

captcha