شهدای مدافع حرم حادثه بزرگ تاریخ بشر هستند
کد خبر: 3699970
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
فرمانده سپاه قدس گیلان:

شهدای مدافع حرم حادثه بزرگ تاریخ بشر هستند

گروه اجتماعی – عبدالله پور شهدای مدافع حرم را حادثه بزرگ تاریخ بشر نام برد و اظهار کرد: داعش قصد داشت مانند مغول و هیتلر صفحه دیگری بر تاریخ بگذارد ولی شهدای مدافع حرم اجازه ندادند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان روز گذشته، 22 اسفند در آیین رونمایی از فیلم «پروانه خورشید» که با موضوع شهدای مدافع حرم در سینما میرزاکوچک رشت برگزار شد، با اشاره به اینکه هر کسی برای شهدا کار کند رنگ و بوی آنها را به خود می گیرد، افزود: یکی از آثار شهدا مظلومیت شهدا است و شهدای مدافع حرم بسیار مظلوم واقع شده‌اند و خانواده های آنها حرف های بسیار تلخی را تحمل کردند.

وی شهدای مدافع حرم را حادثه بزرگ تاریخ بشر نام برد و اظهار کرد: داعش قصد داشت مانند مغول و هیتلر صفحه دیگری بر تاریخ بگذارد ولی شهدای مدافع حرم اجازه ندادند.

عبدالله پور امنیت و آسایش امروز جامعه را مرهون خون شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا به بصیرت بالایی دست یافتند و برای وصال با معبود حجاب های دنیایی را کنار گذاشتند.

شهدای مدافع حرم حادثه بزرگ تاریخ بشر هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: فیلم «پروانه خورشید» گوشه ای از مظلومیت شهدای مدافع حرم را به تصویر می کشد و شهدای مدافع حرم امتیاز ویژه ای دارند که سایر شهدا از آن برخوردار نیستند و این است که کیلومترها دور از وطن مبارزه کردند.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری انقلاب اسلامی ایران بیش از یک هزار شهید مدافع حرم تقدیم کرده است، یادآور شد: اگر به سوریه نمی رفتیم اکنون باید در کرمانشاه و اهواز با داعش رو به رو می‌شدیم و جوانان بسیاری را از دست می دادیم.

عبدالله پور تاکید کرد: اگر شهدای مدافع حرم ما نبودند، تمام ارتش های دنیا در کنار یکدیگر نمی توانستند داعش را شکست دهند.

وی هدف از راه اندازی داعش را نابودی نظام انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و یادآور شد: هدف دشمنان از راه اندازی داعش سوریه و عراق نبود بلکه آنها به دنبال نابودی نظام انقلاب اسلامی ما بودند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدا چون به خدا پیوستند قدرت خدایی دارند، خاطرنشان کرد: برای حفظ عزت و اقتدار انقلاب و نظام باید در مسیر شهدا گام برداریم.

انتهای پیام

captcha