بزرگداشت یاد شهدا از اولویت‌های اساسی جامعه ماست
کد خبر: 3699971
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

بزرگداشت یاد شهدا از اولویت‌های اساسی جامعه ماست

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: بزرگداشت یاد شهدا از اولویت‌های جامعه ما است و برهمسن اساس در سرلوحه فعالیت‌های اداره اوقاف قرار گرفته است .

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان امروز، 23 اسفندماه در دیدار با خانواده شهید حبیبی که به مناسبت بزرگداشت۲۲ اسفند روز شهید برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت یاد شهدا از اولویت ها است و هر شخص و نهادی باید خود را در قبال جان فشانی و ایثار شهیدان انقلاب و دفاع مقدس مسئول بداند.
وی افزود: شهدا با وقف جان خود راه را برای نجات استقلال و آزادی میهن ما هموار ساختند و اینک نوبت ماست که قدم در جای گام‌های پر برکت این عزیزان بگذاریم.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان عنوان کرد: در این بین استان کردستان با اهداء بیش از ۵۴۰۰ شهید به ایران اسلامی جایگاه والایی در رشادت ،فداکاری،عرق به میهن و ایمان به اسلام ناب محمدی(ص) دارد.
وی با اشاره به جایگاه خانواده شهدا در ایران اسلامی یادآور شد: فرزندان شهدا یادگار بهترین آدم های زمین هستند و این وظیفه همه ما است که همواره قدردان رشادت های این عزیزان نیز باشیم.
انتهای پیام

captcha