یادبود شهیدان «سوخته‌سرایی و نقابی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3699974
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

یادبود شهیدان «سوخته‌سرایی و نقابی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل ــ یکصد و شصت و ششمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی‌آباد کتول یادواره شهیدان «سوخته‌سرایی و نقابی» برگزار شد.

یادبود شهیدان «سوخته‌سرایی و نقابی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

به گزارش ایکنا؛ جلسه یکصد و شصت و ششم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 22 اسفندماه با حضور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم در محل مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.
همچنین، در این مراسم قرآنی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد، برنامه ترتیل‌خوانی صفحه 166 قرآن کریم توسط محمد حیدری، مجری برنامه انجام شد و در ادامه نیز پس از قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج)‌ و خلاصه‌ای از دعای توسل، حمید شیخ‌زاده، قاری ممتاز قرآن کریم به تلاوت آیات الهی پرداخت.
همچنین، در ادامه این مراسم نیز برنامه یادواره و گرامیداشت شهیدان محمدرضا سوخته‌سرایی و شهید باباخان نقابی، در رابطه با زندگینامه و سجایای اخلاقی این شهید بزرگوار اجرا شد. در ادامه گروه سرود مدرسه نمونه دولتی دخترانه فرهنگ به اجرای برنامه ویژه حضرت زهرا(س) پرداخت که با استقبال حضار در مراسم نیز رو‌به‌‌رو شد.
در ادامه برگزاری این مراسم نیز برنامه تفسیر آیات قرآن توسط حجت‌الاسلام حسینی، امام‌جمعه مینودشت اجرا شد. همچنین، پس از اجرای برنامه تفسیر نیز مهدی غلام‌نژاد، قاری ممتاز قرآن کریم به تلاوتی آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت.
در پایان برگزاری این مراسم نیز با حضور مسئولان برگزارکننده، برنامه‌های مختلفی همچون برنامه قدردانی از خانواده شهید شاخص جلسه، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.
همچنین، مقرر شد تا کرسی تلاوت و تفسیر هفته آتی شهرستان علی‌آباد کتول که همزمان با لحظه تحویل سال نو است، برقرار باشد و همراه با برنامه‌های مختلفی همچون روضه امام هادی(ع) و نیز مراسم پذیرایی از حضار برگزار شود.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و شصت و ششمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha