سیره اخلاقی و عملی شهدا در فرزندان شاهد متجلی باشد
کد خبر: 3699976
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

سیره اخلاقی و عملی شهدا در فرزندان شاهد متجلی باشد

گروه اجتماعی_ پاکاری فرزندان شاهد را نمایندگان یادگاران شهدا دانست و افزود: شهدا قهرمانان ملی و الگوی تمام و کمال ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی هستند لذا انتظار داریم سیره اخلاقی و عملی شهدا در فرزندان شاهد متجلی باشد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان روز گذشته، 22 اسفند در آیین تجلیل از فرزندان شهید شاغل در بنیاد شهید استان که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برگزار شد، شهدا را سرمایه های معنوی همیشه ماندگار جامعه خواند و اظهار کرد: امروز فرزندان شهدا پاسدار فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی فرزندان شاهد را نمایندگان یادگاران شهدا دانست و افزود: شهدا قهرمانان ملی و الگوی تمام و کمال ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی هستند لذا انتظار داریم سیره اخلاقی و عملی شهدا در فرزندان شاهد متجلی باشد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه خداوند شهادت را نصیب بندگان شایسته خود می کند، گفت: شهدا کار بزرگی انجام دادند و براساس احساس تکلیف نسبت به اسلام، انقلاب، نظام و کشور پا به عرصه های نبرد گذاشتند؛ نه اینکه شهدا دوستدار خانواده خود نبودند، بلکه آنان رفتند تا عزت، استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار کشور باقی بماند.

سیره اخلاقی و عملی شهدا در فرزندان شاهد متجلی باشد

این مقام مسئول 48 درصد کارکنان مجموعه بنیاد شهید را از خانواده های شاهد و ایثارگر دانست و عنوان کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران جامعه هدف بنیاد شهید است و لذا باید تلاش کنیم رضایتمندی این قشر را در ارائه خدمات افزایش دهیم.

پاکاری خدمت کردن قربت الی الله را عبادت دانست و خاطرنشان کرد: خدمت در بنیاد شهید خدمت به بهترین انسان هاست و فرزندان شاهد شاغل در این مجموعه باید الگوی عملی خدمت رسانی برای سایر کارکنان باشند.

وی با بیان اینکه شهدا داوطلبانه خودشان را در معرض خطر قرار دادند و دل به آتش زدند، گفت: شهدا در آزمون سخت دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی سربلند بیرون آمدند و الگوی آیندگان شدند. ما نیز باید با الگوبرداری از شهدا در راستای خدمتگزاری به جامعه جانفشانی کنیم تا شهدا از ما رضایت داشته باشند.

انتهای پیام

captcha