مهلت ثبت‌نام در دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن تمدید شد
کد خبر: 3700006
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

مهلت ثبت‌نام در دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از تمدید مهلت ثبت‌نام اولین دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، ثبت‌نام اولین دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن و حسن حفظ تا 20فروردین 97 تمدید شد.
حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در این باره گفت: از سوی دارالقرآن استان و با مجوز و اعطای مدرک داوری از سازمان دارالقرآن کشور اولین دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن، حسن حفظ در استان مرکزی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: ثبت نام دوره تربیت داور مسابقات قرآن از پنجشنبه، 14دی ماه آغاز شده است که با وجود استقبال قرآنیان تا 20فروردین سال 97 در دو گروه بانوان و آقایان تمدید شد.
حجت‌الاسلام شفیعی اظهار کرد: تسلط به قرائت تخصصی قرآن، حافظ کل برای داوران حفظ، داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، داشتن حداقل ۲۵ و حداکثر ۵۰ سال سن و قبولی در آزمون‌ ورودی از شرایط ثبت‌نام است. علاقمندان برای ثبت‌نام در آزمون ورودی یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دارالقرآن استان مراجعه یا با شماره ۳۳۶۶۰۹۰۴تماس بگیرند.
وی افزود: پس از اتمام فرصت ثبت‌نام، آزمون ورودی کتبی و شفاهی برگزار و پاسخنامه و فایل صوتی برای داوری به تهران ارسال می‌شود افرادی که در آزمون اولیه پذیرفته شوند می‌توانند در دوره تربیت داور شرکت کنند./انتهای پیام

captcha