بهره‌مندی از ظرفیت‌های مترو برای عرضه صنایع دستی مددجویان کمیته امداد
کد خبر: 3700009
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
ولیئی عنوان کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت‌های مترو برای عرضه صنایع دستی مددجویان کمیته امداد

گروه جامعه ــ مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: در تلاش هستیم نمایشگاه‌های موقت در ایستگاه‌های مختلف متروی تهران ایجاد شود تا مددجویان صنایع‌ دستی خود و محصولات دیگر را به فروش برسانند و به مرحله خودکفایی برسند.

بهره‌مندی از ظرفیت‌های مترو برای عرضه صنایع دستی مددجویان کمیته امداد

به گزارش ایکنا؛ محسن ولیئی، رئیس کیمته امداد تهران امروز، 23 اسفندماه، در نشست‌ امضای‌ تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه کمک‌های اعطا شده به کمیته‌ امداد به لحاظ اعتماد مردم حائز‌ اهمیت است، گفت: مترو یکی از مواردی است که برای کاهش بار ترافیکی و محرومیت زدایی در آن می‌توانیم اقداماتی انجام دهیم.

وی به همکاری کمیته‌ امداد با شرکت بهره‌‌برداری‌ مترو‌ اشاره کرد و ادامه داد: این تفاهم‌نامه سرآغازی برای یک تفاهم‌ کلی‌تر و ارتقای حوزه‌های فرهنگی – اجتماعی و همچنین استفاده از فضاهای تبلیغاتی در مناسبت‌های مختلف و حضور پویاتر در ایستگاه‌های مترو است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ‌از طرح ساماندهی دست‌فروشان در ایستگاه‌های مترو خبر داد و بیان کرد: در تلاش هستیم نمایشگاه‌های موقت در ایستگاه‌های مختلف احداث کنیم تا مددجویان صنایع‌ دستی خود و محصولات دیگر را به فروش برسانند و در جهت خودکفایی مددجویان گام برداریم.
ولیئی با تاکید براینکه در همه کشورها خدمات مترو برای گروه‌هایی به صورت رایگان است، گفت: ما نیز باید بتوانیم از زمینه‌های موجود بهره‌ ببریم و با ایجاد زمینه‌هایی خدمات را رایگان یا ارزان‌تر به فقرا و نیازمندان ارائه کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران در ادامه این نشست از کمک 10 میلیاردی مردم استان تهران به جشن نیکوکاری خبر داد و بیان کرد: مردم استان تهران در مجموع به صورت نقدی و غیرنقدی 10 میلیارد تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کرده‌اند.

ولیئی با بیان اینکه این آمار نهایی کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری سال 96 نیست، اضافه کرد: پیش بینی می‌کنیم کمک‌های مردم به جشن نیکوکاری نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته باشد.

captcha