تجلیل از برگزیدگان حوزه علمیه حجت بن الحسن(عج) + عکس
کد خبر: 3700060
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

تجلیل از برگزیدگان حوزه علمیه حجت بن الحسن(عج) + عکس

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم تجلیل از برگزیدگان حوزه علمیه حجت بن الحسن(عج) تهران، امروز، 23 اسفندماه با حضور مدیر، اساتید و طلاب این حوزه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی مطلبی، مدیر حوزه علمیه حجت بن الحسن(عج) در مراسم تجلیل از برگزیدگان این حوزه درباره نحوه خیرخواهی خداوند نسبت به بندگان، گفت: خداوند متعال برای هر کسی خیر و خوبی بخواهد حکمت را به او عطا خواهد کرد که البته معانی خیر کثیر، شناخت دین و... از اقسام حکمت‌های الهی به حساب می‌آیند؛ با این وجود خداوند نعمت شناخت دین را در این عرصه به شما عطا کرده است به همین جهت بر خود لازم می‌دانم از اساتید حوزه به جهت تلاش در تربیت نفوس پاک شما سربازان امام زمان(عج)، تشکر کنم.

وی بیان کرد: همه شما طلاب از بابت اینکه در مسیر رضایت خداوند قدم برمی‌دارید قابل تقدیر هستید، اما به جهت ترغیب دیگر عزیزان در مسیر تحصیل از عزیزانی که در زمینه پژوهشی، درسی، اخلاقی و انضباطی رتبه بهتری داشته‌اند تقدیر خواهیم کرد، به‌عنوان نکته پایانی باید عرض کنم تمام انسان‌ها در طول مسیر با مشکلات بسیاری روبرو هستند اما آنچه که برای‌شان حائز اهمیت است مدیریت حل مشکلات و مداخله ندادن آن با تحصیل است، چراکه اگر در این مسیر گام بردارید خداوند شما را کمک خواهد کرد.

محمد ایمانی‌مهر
انتهای پیام

captcha