مدیران ما باید به ارزش های اسلامی پایبند باشند
کد خبر: 3700141
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

مدیران ما باید به ارزش های اسلامی پایبند باشند

گروه اجتماعی- دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تاکید براینکه هیچ مدیری در جمهوری اسلامی این مجوز و جایگاه شرعی را ندارد که اعتقادات و ارزش های مردم را زیر پا بگذارد، گفت: مدیران ما باید به ارزش های اسلامی پایبند باشند و اصرار ما نیز رعایت این ارزش ها توسط تمامی اقشار جامعه است.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان امروز، 23 اسفندماه در دومین جلسه ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید در جهت رفاه و آسایش مهمانان نوروزی تلاش کنند.
وی با بیان اینکه برخی تصور می کنند که وظیفه دستگاه های امنیتی و ستاد امر به معروف فقط گیر دادن است افزود: دغدغه این دستگاه ها نه تنها این نکته نیست بلکه فراهم کردن فضایی شاد و امن و سفری خوب برای تمامی مردم است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان کرد: اشتباه اینجاست که برخی از مسئولان و مدیران جمهوری اسلامی تصور می کنند که فقط وظیفه آنها انجام امورات مربوط به تشکیلات خود است، در صورتی که اولین وظیفه مدیر جمهوری اسلامی حفظ ارزش های اسلامی و برنامه ریزی برای جلوگیری از مفاسد و منکرات در مجموعه خود است.
وی با تاکید براینکه هیچ مدیری در جمهوری اسلامی این مجوز و جایگاه شرعی را ندارد که اعتقادات و ارزش های مردم را زیر پا بگذارد اعلام کرد: مدیران ما باید به ارزش های اسلامی پایبند باشند و اصرار ما نیز رعایت این ارزش ها توسط تمامی اقشار جامعه است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب کردستان را استانی فرهنگی معرفی کرد و بر این موضوع نیز تاکید کرده است، اما متاسفانه در معرفی کردستان با وجود فرهنگی غنی، در صدا و سیما فقط از رقص کردی استفاده می شود و این توهین به مردم کرد است.
وی افزود: این خواسته جمهوری اسلامی نیست بلکه خود ما در راستای معرفی فرهنگ غنی کرد کوتاهی کرده ایم.
الله مرادی عنوان کرد: کردها در طول تاریخ در زمینه های مختلف سرآمد بوده و نباید تحقیر شوند، لذا ترویج فرهنگ کردی در چارچوب ارزش های اسلامی باید به گونه ای باشد که ارزش های دینی و اخلاقی مردم کرد زیر سوال نرود.
وی در ادامه افزود: ما با شادی مردم مخالف نیستیم و استقبال هم می کنیم، اما با مسایلی که ارزش های اسلامی را زیر پا می گذارد مخالفیم که در این راستا در برنامه های فرهنگی اقدامات پیشگیرانه در باید مد نظر باشد.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه در توزیع کالاهای اساسی در ایام پایانی سال، باید به اقشار ضعیف هم توجه شود، یادآور شد: متاسفانه در حال حاضر 90 درصد توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه های دولتی و برای کارمندان دولت که خود پول می گیرند صورت می گیرد و به قشر ضعیف هیج توجهی نمی شود.
انتهای پیام

captcha