صداوسیمای یزد معین شبکه قرآن/پخش هفتگی برنامه‌های شبکه قرآن
کد خبر: 3700143
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹

صداوسیمای یزد معین شبکه قرآن/پخش هفتگی برنامه‌های شبکه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل صداو سیمای مرکز یزد گفت: این مرکز به عنوان مرکز معین برای شبکه تلویزیونی و رادیویی قرآن انتخاب شد و برنامه‌های زنده این شبکه بصورت هفتگی در حال پخش است.

به گزارش ایکنا از یزد، احمد پهلوانیان، مدیرکل صداو سیمای مرکز یزد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایکنا در  خصوص برنامه های قرآنی ویژه ایام نوروز اظهار کرد: ترویج معارف اسلامی در اولویت برنامه های ما  قرار دارد و برنامه هایی از جمله تفسیر، آیتم های کوتاه، ایستگاه حکمت و... هم در صدا هم در سیما در حال پخش است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده تعدادی از مراکز استان ها معین شبکه های ملی در شرایط بحران انتخاب شده اند و توفیقی که برای این مرکز حاصل شد صدا و سیمای مرکز یزد معین شبکه های تلویزیونی و رادیویی قرآن انتخاب شد.

پهلوانیان با اشاره به اینکه بصورت هفتگی برنامه زنده از شبکه قرآن خواهیم داشت گفت: پوشش خبری برنامه محفل نور در امامزادگان، گزارش ویژه سبک زندگی اسلامی بصورت هفتگی و پخش از شبکه تابان و... از دیگر اقدامات در این راستا است.

وی حضور محسن گلستانی فر، حامد سلطانی از قاریان برجسته و همچنین سجاد میرشریف مداح اهل بیت در این مرکز را افتخاری برای صداو سیما مرکز یزد دانست.

مدیرکل صداو سیمای مرکز یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برنامه هاي ويژه نوروز 97 اين مرکز در چهار بخش راديو، تلويزيون، خبر و فضاي مجازي از 26 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردين ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اين برنامه ها با رويکرد ايجاد روحيه نشاط و اميد و حرکت و پويايي در جامعه غالبا شاد و مفرح خواهد بود و با وجود مناسبت روزهاي اندوه شهادت و رحلت خاندان بزرگ پيامبر عظيم الشان برنامه هاي اين روزها با رعايت شئون آن بزرگواران به روی آنتن خواهد رفت.

پهلوانيان تاکيد کرد: همچنين برنامه هاي زنده شبانه اين مرکز با هدف معرفي جاذبه ها و ظرفيت هاي گردشگري استان در طول ايام نوروز در 5 شهرستان مهم استان و در جمع مردم هر شهرستان پخش خواهد شد.

وی با توجه به اهمیت مخاطب محوری گفت: با هماهنگی اداره کل روابط عمومی سازمان در زاد روز میلاد حضرت زهرا (س) سامانه 162در سراسر کشور بصورت یکپارچه راه اندازی شده که مخاطبان می توانند با تماس با این سامانه در خصوص برنامه های رسانه ملی واستانی اعلام نظر کنند.

انتهای پیام

captcha