حجت الاسلام کمیلی، دبیر مجمع خیرین مسجدساز خراسان‌جنوبی شد
کد خبر: 3700211
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

حجت الاسلام کمیلی، دبیر مجمع خیرین مسجدساز خراسان‌جنوبی شد

گروه اجتماعی- طی حکمی از سوی محمود مظفر، مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز کشور، حجت الاسلام حسین کمیلی به عنوان دبیر مجمع خیرین مسجد ساز خراسان‌جنوبی منصوب شد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام حسین کمیلی، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی ازطرف محمود مظفر، مدیر عامل مجمع خیرین و قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور به عنوان دبیر مجمع خیرین مسجد ساز استان منصوب شد.
در حکم دکتر محمود مظفر آمده است:
با عنایت به تعهد، شایستگی و تجارت ارزنده جنابعالی در ترویج و توسعه فرهنگ نماز به عنوان دبیر مجمع خیرین مسجد ساز استان خراسان‌جنوبی منصوب می‌شوید.
امید است با توکل به خداوند متعال و استعانت از ائمه معصومین(ع) به بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌های مردمی و دولتی استان در جهت تحقق نهضت مردمی مسجد سازی مطابق با آئین نامه اجرایی تشکیل دفاتر مجامع استانی موفق و موید باشید. توفیق و موفقیت جنابعالی در این اقدام داوطلبانه و خدا پسندانه را از خداوند منان خواستارم.
بر اساس این گزارش با انتصاب دبیر مجمع خیرین مسجد ساز در استان به زودی اعضای این مجمع، به منظور تشویق و ترغیب مردم و خیرین و مسئولین در کمک به ساخت و ساز مساجد تعیین خواهند شد.
هدف از تشکیل این مجمع، ساخت مساجد ارزان، کوچک، ساده، مستحکم و بدون آلایش در مناطق محروم استان، جذب کمک‌های مردم و خیرین و ایجاد بانک اطلاعات از نیاز‌ها و کمبود‌ها و تعیین اولویت‌ها با موضوع مسجد سازی است.
انتهای پیام

captcha