از عضویت آموزش‌وپرورش در انجمن خیرین قرآنی استقبال می‌کنیم
کد خبر: 3700258
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
صابری اراکی:

از عضویت آموزش‌وپرورش در انجمن خیرین قرآنی استقبال می‌کنیم

گروه فعالیت‌های قرآنی-رئیس انجمن خیرین قرآنی استان مرکزی در پی انتشار مصاحبه رئیس اداره قرآن آموزش‌وپرورش درباره عدم عضویت آموزش‌وپرورش در انجمن خیرین قرآنی گفت: از حضور چنین نماینده‌ای در انجمن استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مصاحبه‌ای از مجتبی طباطبایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش استان مرکزی با موضوع عدم عضویت نماینده آموزش‌وپرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز در انجمن خیرین قرآنی استان در ایکنا منتشر شد.
حجت‌الاسلام صابری، رئیس انجمن خیرین قرآنی استان مرکزی با اشاره به عدم حضور نماینده آموزش‌وپرورش در انجمن خیرین قرآنی اظهار کرد: همزبانی و همدل خوبی بین اعضای انجمن خیرین قرآنی حاکم است، بنده علاوه بر انجمن خیرین قرآنی در اکثر سازمان‌های مردم نهاد، مجمع خیرین مدرسه ساز، سلامت و .. عضو هستم رایزنی لازم صورت گرفته تا از دیگر مجامع نیز نمایندگی در انجمن خیرین قرآنی حضور داشته باشند تا نیازها بازگو و توسط هیئت رئیسه بررسی شود.
وی ادامه داد: همچنین از عضویت نماینده‌ای از مجمع خیرین مدرسه ساز استان در انجمن خیرین قرآنی استقبال می‌کنیم و اگر نفراتی را اعلام کنند احکام آنها را نیز صادر می‌کنیم.
حجت‌الاسلام صابری اظهار کرد: فعالیت انجمن خیرین قرآنی و مجمع خیرین مدرسه ساز از هم بیگانه نیستند، مدرسه‌ای که ساخته می‌شود می تواند بخشی از فعالیت‌های قرآنی را در دل خود جا دهد مدارس ظرفیت غنی آموزش‌وپرورش محسوب می‌شوند که به عنوان کانون فرهنگی، تربیتی و پرورشی باید نهایت استفاده از این ظرفیت برد.
رئیس انجمن خیرین قرآنی استان مرکزی ضمن تقدیر از فعالیت‌های ایکنا گفت: این خبرگزاری صدای انجمن خیرین قرآنی است و از بدو تأسیس در کنار انجمن تلاش کرده است و کار قرآنی مردمی بدون حمایت این خبرگزاری پیشرفت نمی‌کند./انتهای پیام

captcha