تعهد به میثاق طلبگی از بارزترین نکات اخلاقی منش و روش حجت‌الاسلام خسروپناه
کد خبر: 3700297
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

تعهد به میثاق طلبگی از بارزترین نکات اخلاقی منش و روش حجت‌الاسلام خسروپناه

گروه شبکه اجتماعی: مطلبی با عنوان «تعهد به میثاق طلبگی از بارزترین نکات اخلاقی منش و روش ایشان» به خصوصیات اخلاقی حجت‌الاسلام خسروپناه پرداخته است.

 به گزارش ایکنا؛ مطلبی با عنوان «تعهد به میثاق طلبگی از بارزترین نکات اخلاقی منش و روش ایشان» در کانال حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران به خصوصیات اخلاقی ایشان پرداخته است. در این مطلب می‌خوانیم:
این استاد گرامی دارای روش تدریس ویژه‌ای هستند که با تکیه بر سنت‌های گذشتگان و استفاده از راه‌های نوین کلاس‌هایی برگزار می‌کنند که یک طرفه نبوده و همیشه در کلاس‌ها سؤال‌ها و مناظرات و کنفرانس‌ها و ارائه مقالات توسط دانشجویان و طلاب با بیان‌ها و راهنمایی‌های مختلف در حال جریان بوده است، که خود این اهمیت دادن به شاگردان و کلاس و خارج کردن کلاس از حالت یک طرفه بودن بسیار مهم است.

در بیان زیبا و ماهرانه ایشان نقطه مرکزی و دال مرکزی مطلب در یکی دو جمله کلیدی به صورت راحت بیان می‌شود که در فهم مطلب تأثیر بسزایی دارد.

خصوصیت ممتاز ایشان توجه به پژوهش و پایان نامه‌هاست، ایشان از راهنمایی پایان نامه‌های طلاب و دانشجویان جدا نشده و در حال حاضر پایان نامه‌های مختلفی از طلاب و دانشجویان در اختیار ایشان است و به عنوان استاد راهنما و استاد مشاور زمینه رشد جوانان را فراهم کرده و پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌ها را به سوی مطالب به روز و کاربردی سوق می‌دهند، مجموعه پایان نامه‌هایی که با مشاوره و راهنمایی ایشان به مرحله دفاع رسیده است خود مجموعه بسیار مفصلی است که نیاز به گزارش دهی مستقل دارد.

تعهد به میثاق طلبگی از بارزترین نکات اخلاقی در روش و منش ایشان است، ایشان با اینکه در فضاهای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در داخل وخارج حضور داشته‌اند هیچگاه فضای طلبگی خودشان را فراموش نکردند و همچنان ذی طلبگی واخلاق طلبگی را حفظ کرده و با اینکه هم در تهران و هم در قم و در جاهای مهمی حضور دارند و با افراد برجسته در رفت و آمد هستند همچنان اخلاق و تواضع طلبگی در ایشان تبلور ویژه‌ای دارد.

حجت‌الاسلام خسروپناه شخصیتی فکور، پویا و پیگیر مطالب مهم علمی و فرهنگی و اجتماعی است، ایشان در مورد مطالب مهم و مورد نیاز جامعه با افراد و شخصیتهای مختلف صحبت می‌کنند، می‌نویسند، مناظره می‌کنند تا مطلب را به جای خاصی برسانند و بتوانند نتیجه خوبی بگیرند.

captcha