کلاس آموزشی «حسنین حلو»/ طنین تلاوت 6 قاری در محفل قرآنی عتبه عباسی شد
کد خبر: 3700317
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸

کلاس آموزشی «حسنین حلو»/ طنین تلاوت 6 قاری در محفل قرآنی عتبه عباسی شد

گروه مسابقات ــ قاریان شرکت‌کننده در مسابقه شوق تلاوت در کلاس آموزشی حسنین حلو قاری قرآن حضور یافتند و به اجرای تلاوت های ناب پرداختند.

کلاس آموزشی «حسنین حلو»/ طنین تلاوت 6 قاری در محفل قرآنی عتبه عباسی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به عراق؛ کلاس آموزشی «حسنین حلو»، مدیر مرکز پروژه‌های قرآنی مرکز قرآن کریم آستان عباسی(ع)در قالب محفل انس با قرآن ون با حضور قاریان راه یافته به مرحله نهایی سومین دوره مسابقات شوق تلاوت و در کنار دیگر علاقه مندان عراقی به کلام الله مجید در سرداب آستان مقدس حضرت اباالفضل(ع) برگزار شد.
این محفل معنوی که با حضور اساتید و قاریان جمهوری اسلامی ایران چون غلامرضا شاه میوه، وحید نظریان، حامد علیزاده، کویرزاده، حجت الاسلام مهدی شجاع و ... همراه بود با شرکت استاد سیدغدیر از اساتید قرآن عتبه عباسیه برپا شد.
در ابتدای این جلسه امین عبدی از کرمانشاه به تلاوت آیاتی از سوره محمد به سبک حصان پرداخت در ادامه صالح زاهد مقدم به سبک محمد صدیق منشاوی آیاتی از سوره های ضحی،انشراح و حمد و آیات ابتدایی سوره بقره را تلاوت کرد.
تلاوت قاری آستان مقدس حضرت اباالفضل(ع) اسحاق کاظم العتابي از آیات 8تا 12سوره مبارک اسرا، عماد شریفی خواه به سبک شحات محمد أنور از آیت الکرسی و سوره مبارکه قدر و همچنین محمدعلی مازد از قاری عتبه عباسیه، آیه 260 سوره بقره از دیگر بخش های این محفل نورانی بود.
حسن ختام این مراسم تلاوت حجت الاسلام مهدی شجاع، مسئول اداره امور قرآن آستان مقدس حضرت ثامن الحجج(ع) از آیاتی از سوره مبارکه عنکبوت بود که با حضور عبدالهادی فقهی زاده، معاونت قرآن و عترت ارشاد و مرتضی خدمتکار، مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد همراه شد. طنین تلاوت این قاری آستان رضوی به اندازه ای زیبا بود که همراه با هیجان مخاطبان و تشویق های حاضران در این محفل همراه بود.
یادآور می‌شود، مرحله نهایی سومین دوره مسابقات شوق تلاوت از۲۲ تا ۲۸اسفندماه در کربلای معلی در حال برپایی است.


انتهای پیام

 

 

 

captcha