لغو مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران/ تکمیل فرآیند انتخابات در مجمع سوم
کد خبر: 3700319
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳

لغو مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران/ تکمیل فرآیند انتخابات در مجمع سوم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهادــ مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش ایکنا؛ مجمع عمومی اتحادیه مدغم قرآنی استان تهران که قرار بود روز گذشته برگزار شود، به علت به حدنصاب نرسیدن اعضا به زمان دیگری موکول شد.
پیش از این مقرر شده بود این جلسه با حضور ۵۰۰ مؤسسه قرآنی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و نیز نمایندگانی از اداره‌کل ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، اتحادیه تشکل‌های قرآنی و اتحادیه مؤسسات مردم‌نهاد قرآنی  روز گذشته، 24 اسفندماه در سالن اصلی تالار محراب واقع در تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، تقاطع خیابان امام خمینی(ره)، روبروی موزه قرآن برگزار شود.
در همین راستا حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور با بیان اینکه اولین مجمع عمومی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان تهران، روز 28 مهرماه با دستور جلسه برگزاری انتخاب هیئت مدیره جدید و بررسی اساس‌نامه اتحادیه برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در همان مجمع نخست مصوب شد، جزئیات اساس‌نامه در مجمع دومی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و همچنین موضوع به حد نصاب نرسیدن آراء 4 نفر از اعضای هیئت مدیره و 2 نفر از اعضای هیئت بازرسی موجب برگزاری مجمع دوم در تاریخ 24 اسفندماه شد.

جمعه///////////////لغو مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران/ تکمیل فرآیند انتخابات در مجمع سوم
وی با اشاره به اینکه مجمع بعدی در فروردین‌ماه 97 تشکیل خواهد شد، افزود: بنابراین مقدمات برپایی مجمع دوم، مطابق مصوبات کمیته اجرای مجمع استان تهران و در راستای بررسی اساس‌نامه و تکمیل انتخابات، فراهم شد و متأسفانه این مجمع نیز به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد مدعوین مجمع که طبق شیوه‌نامه باید نصف + یک تعداد مدعوین باشد، لغو و به زمان دیگری موکول شد.
یادآور می‌شود، مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، در تاریخ جمعه ۲۸ مهرماه با حضور مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی این استان در مجتمع آموزشی ۱۳ آبان(لانه جاسوسی سابق) برگزار شد؛ اما با توجه به بررسی شکایات و اعتراضات بخشی از موسسات نسبت به بروز برخی تخلفات در روند مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران از جمله موضوع وکالت مؤسسات حاضر در مجمع از سایر مؤسسات، به حد نصاب نرسیدن آراء برخی کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی و ... در نهایت مقرر شد، نسبت به تکمیل انتخابات هیئت مدیره و انتخابات مجدد جهت انتخاب افرادی که آراء آن‌ها به حد نصاب نرسیده است، اقدام شود.

مریم علئی
انتهای پیام

captcha