کلاس آموزش تخصصی 4 سبک قراء مصری در کربلا برگزار شد
کد خبر: 3700330
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
ویژه راه‌یافتگان به مسابقات شوق تلاوت؛

کلاس آموزش تخصصی 4 سبک قراء مصری در کربلا برگزار شد

گروه مسابقات ــ شرکت‌کنندگان در مسابقه شوق تلاوت در کلاس آموزشی تخصصی چهار سبک عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی، مصطفی اسماعیل و شحات محمد انور حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به عراق؛ کلاس‌های آموزش تخصصی چهار سبک عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی، مصطفی اسماعیل و شحات محمد انور طی سه جلسه در فرآیند سومین دوره مسابقات شوق تلاوت برگزار می‌شود.
با توجه به گذشت دو روز از زمان حضور راهیافتگان به سومین دوره مسابقات شوق تلاوت در کربلای معلی، تاکنون دو جلسه این کارگاه در سرداب آستان مقدس حضرت اباالفضل(ع) برپا شد.
این جلسات که در قالب کارگاه‌ها و به صورت چهار حلقه قرآنی تشکیل شد در سبک مصطفی اسماعیل با حضور وحید نظریان، سبک شحات محمد انور با حضور حامد علیزاده و سبک منشاوی و عبدالباسط نیز با حضور پورکویر و محسن رشیدی همراه است.
همچنین از مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات برای هر کدام از گروه‌ها کانال تلگرامی با حضور هر کدام از قاریان مربوطه راه اندازی شد که طی آن تلاوت‌هایی نیز از سوی شرکت کنندگان برای رفع ایرادات و اشکالات و بهره‌مندی از تجربه‌های آنها بارگذاری شد که پس از پایان مرحله نهایی این مسابقات و بازگشت به کشور، هر کدام از شرکت‌کنندگان براساس نظر داوران این دوره از مسابقات، تلاوت‌هایی را انجام و ارسال می‌کنند و سپس نتایج نهایی ارسال می‌شود.
یادآور می‌شود، مرحله نهایی سومین دوره مسابقات شوق تلاوت از۲۲ تا ۲۸ اسفندماه در کربلای معلی در حال برپایی است.
انتهای پیا‌م

captcha