آخرین هفته فوتسال حاج‌ولی و شوق نوجوانان قرآنی + عکس
کد خبر: 3700340
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

آخرین هفته فوتسال حاج‌ولی و شوق نوجوانان قرآنی + عکس

گروه جلسات و محافل ــ آخرین هفته از فوتسال هفتگی جلسه قرآن ولی‌الله پوراحمدی، قاری و مدرس قرآن کریم و جانباز هشت سال دفاع با حضور قرآن‌آموزان در مجموعه ورزشی دارالشهدای منطقه ۱۷ برگزار شد.

آخرین هفته فوتسال حاج ولی و مسابقه فوتبال+عکس

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ آخرین هفته از فوتسال جلسه قرآن ولی‌الله پوراحمدی، قاری و مدرس قرآن کریم و جانباز هشت سال دفاع مقدس طی سال 96، روز گذشته، ۲۴ اسفند‌ماه با حضور قرآن‌آموزان در مجموعه ورزشی دارالشهدای منطقه ۱۷ از ساعت 14 تا 18 برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، شاگردان کمی نرم دویدن و سپس به‌صورت گرد ایستاده، تا حاج ولی به آنان نرمش این هفته را ارائه دهد. در ادامه شاگردان با کمک یکدیگر، موانع و لوازم تمرینی را مستقر کردند تا حرفه‌ای، آموزش‌های لازم را زیر نظر حاج ولی ببینند.

پس از یارکشی، شاگردان، کاورها را پوشیدند و در قالب ۴ تیم ۶ نفره به رقابت با یکدیگر پرداختند و حاج ولی به داوری و گزارش بازی‌ها ایستاد. در پایان این مسابقه به تیم برتر که بیشترین برد را داشت، جایزه‌ای اهدا شد.

آخرین هفته فوتسال حاج ولی و مسابقه فوتبال+عکس

ولی الله پوراحمدی هم فوتبالیست خوبی است و هم خطاط و قاری‌ای خوش‌خوان. این قاری ممتاز کشورمان بین این سه هنر و تخصص، در شب عملیات از خدا خواسته که اگر قرار است معلول شود، حنجره‌‌اش هیچ آسیبی نبیند و سالم بماند. بیش از هشت سال در جبهه بوده، اما حتی یکبار شیمیایی نشده است.

حاج ولی، مدرک درجه سه مربیگری را با افراد سالم گرفته است. ابتدا قبول نمی‌کردند که در بین افراد سالم حضور داشته باشد و مدرک مربیگیری بگیرد، اما سرانجام پذیرفتند. حاج ولی سال‌ها در لیگ جوانان و در تیم پتروشیمی در سطح اول فوتبال کشور توپ زده است.

ولی الله پوراحمدی، ۳۰ سال مربیگری فوتبال کرده‌‌ است و محمد نوازی و مهرداد پولادی هر دو از بازیکنان وی بوده‌اند. محمد نوازی، سال ۱۳۶۹ در تیم نوجوانان منطقه ۱۷ شهرداری تهران بازیکن حاج ولی بوده است.

آخرین هفته فوتسال حاج ولی و مسابقه فوتبال+عکس

شاگردهای فوتبالیست حاج ولی اگر بیشتر از شاگردهای قرآنی وی نباشند، کمتر از آن نیستند تا اینکه ولی الله پوراحمدی از سال ۹۰ ورزش را کنار گذاشته و به تدریس قرآن کریم پرداخته است.

ولی الله پوراحمدی برای شاگردان خود چهار شرط گذاشته است که فوتسال یکی از آنهاست. شاگردان وی باید چهار کار را انجام دهند: ۱- برای تداوم و انسجام آموزش قرآن کریم، در موسسه قرآن نور مولای موحدان جنب مسجد ثبت نام کنند؛ ۲- در جلسه قرآن امامزاده حسن(ع) حتما شرکت کنند؛ ۳- هیئتی که ماهی یکبار در منزل اعضاء برگزار می‌شود و برای عزاداری و بیشتر دورهم بودن بچه ها است، شرکت کنند؛ ۴- فوتسال را همه باید بیایند تا دستگاه تنفسی قوی شود و بدن پخته و آب دیده شود.

در ادامه گزارش تصویری این فوتسال هفتگی ارائه می‌شود.

انتهای پیام

captcha