برپایی سه ایستگاه قرآنی در زنجان طی نوروز
کد خبر: 3700384
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

برپایی سه ایستگاه قرآنی در زنجان طی نوروز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان از برپایی سه ایستگاه قرآنی طی تعطیلات نوروزی در شهر زنجان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین خسروی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت پایگاه‌های قرآنی در شهر زنجان در نظر گرفته شده تا در فرصت نو شدن سال و دید و بازدیدهای نوروزی فعالیت‌های قرآنی هم در جریان باشد.
وی با اشاره به اینکه سه نقطه از سطح شهر زنجان برای برپایی ایستگاه قرآنی در نظر گرفته شده، گفت: وروردی و خروجی شهر در میدان بسیج و جاده زنجان به تبریز همچنین در سبزه میدان این ایستگاه برپا می‌شود.
حجت‌الاسلام خسروی تصریح کرد: در این ایستگاه‌ها تلاش خواهد شد در کنار ارائه برخی از فعالیت‌های قرآنی از جمله فرصت روخوانی و روانخوانی برای علاقه‌مندان، تعیین سطح قرائت و حفظ نیز صورت خواهد گرفت.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان تاکید کرد: معرفی موسسات و خانه‌های قرآنی شهر زنجان و معرفی و فروش برخی از نرم‌افزارها و تولیدات قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های این ایستگاه‌های قرآنی خواهد بود.
حجت‌الاسلام خسروی با اشاره به اینکه تصحیح قرائت نماز از دیگر خدمات در این ایستگاه‌ها است، گفت: این ایستگاه‌ها در طول تعطیلات نوروزی فعالیت خواهند داشت.
captcha