اقتصاد مقاومتی فقط در تئوری موفق بوده است
کد خبر: 3700392
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

اقتصاد مقاومتی فقط در تئوری موفق بوده است

گروه شهرستان‌ها- امام جمعه موقت خوشاب با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی از منظر برخی از مسئولان بر روی کاغذ و در سمینارها حل شده است، گفت: با توجه به مشکلات مردم می توان نتیجه گرفت که اقتصاد مقاومتی فقط در تئوری موفق بوده است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر دستورانی، امام جمعه موقت شهرستان خوشاب در خطبه‌های نماز جمعه 25 اسفند اظهار کرد: یکی از سنت‌های زیبا در گذشته برقراری صله رحم و دیدار با نزدیکان و اقوام بود که امروزه کمرنگ شده است.
وی با اشاره به اینکه در روایات اسلامی تاکید فراوانی بر صله رحم شده است، افزود: پیامبر اکرم(ص) در این رابطه فرموده‌اند: «صله رحم خلق و خوی انسان را نیکو، روزی را زیاد و مرگ انسان را به تاخیر می‌اندازد».
وی اضافه کرد: در حالی که مردم به دنبال نو کردن وسایل و لباس‌های خودشان هستند با جویا شدن از احوال مومنان و نزدیکانشان به مستمندان و نیازمندان نیز کمک کنند.

اسلام با شادی حلال مخالف نیست
خطیب موقت خوشاب با بیان اینکه از حضرت علی(ع) نقل شده که عید، روزی است که در آن انسان گناه نکند، اظهار کرد: اسلام با شادی حلال مخالف نیست، اما برخی معتقد شادی را شکستن حرمت‌ها و عبور از خطوط قرمز اسلام و ایجاد محیط گناه برای مردم است.
حجت‌الاسلام دستورانی با اشاره به اینکه سال 96، سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشغال است، تصریح کرد: در این سال باید دولتمردان کارنامه عمل خودشان را ارائه بدهند تا میزان موفقیت آنان در عمل به سخنان ولی امر مسلمین و موفقیت و پیشرفتشان در کار مشخص شود.
خطیب موقت نماز جمعه خوشاب به استیضاح وزار اشاره کرد و با اظهار اینکه ما منکر خدمات دولت در بخش‌های مختلف نیستیم، عنوان کرد: این بی‌انصافی است که بگوییم هیچ کاری انجام نشده و مطابق آیات و ورایات قرآن کار درستی نیست ولی مسئولان کشور باید بدانند برخی از مشکلات اصلی مردم حل نشده است. 
وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی از منظر برخی از مسئولان بر روی کاغذ و در سمینارها حل شده است، گفت: با توجه به مشکلات مردم می توان نتیجه گرفت که اقتصاد مقاومتی فقط در تئوری موفق بوده است.

انتهای پیام

captcha