صدای مشکلات کشاورزان را شنیده‌ایم / آینده از آنِ اسلام است
کد خبر: 3700411
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

صدای مشکلات کشاورزان را شنیده‌ایم / آینده از آنِ اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد- امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: صدای مشکلات کشاورزان شرق اصفهان را شنیده‌ایم، مسئولان استان در صدد گرفتن حق کشاورزان اصفهان و حل مشکلات آنان هستند.

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام میردامادی، امام‌جمعه موقت اصفهان امروز در در خطبه‌های آخرین نماز جمعه اصفهان در سال 96، با بیان اینکه تقوا بهترین لباس برای انسان است، اظهار کرد: قرآن می‌گوید هیچ لباسی مقدس‌تر و زیباتر از لباس تقوا نیست، بنابراین اکنون که به فرا رسیدن سال جدید نزدیک می‌شویم، چه خوب است که این لباس را بر تن کرده و علاوه بر خانه تکانی، روح و درون خود را هم آراسته کنیم..

وی با بیان اینکه قرآن برای هدایت انسان نازل شده است، افزود: اگر انسان پیرو اسلام نباشد و به قرآن عمل نکند، از مسیر حق و حقیقت دور می‎شود.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دین اسلام یک دین جهانی است، گفت: استکبار جهانی از گسترش اسلام ناب در جهان واهمه دارد و برهمین اساس تلاش می‌کند تا مانع گسترش اسلام ناب شود، اما قطعا اسلام و مسلمانان پیروز می‌شوند و آینده از آن اسلام است.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به مشکلات کشاورزان شرق اصفهان، تصریح کرد: صدای مشکلات کشاورزان شرق اصفهان را شنیده‌ایم، اما اکنوناستاندار، امام جمعه و نمایندگان مجلس اصفهان با پیگیری‌های متعدد در صدد گرفتن حق کشاورزان اصفهان و حل مشکلات آنان هستند و این نوید را داده‌اند که بی‌عدالتی‌ها و مشکلات موجود به‌زودی رفع می‌شود، اما با این حال برای حفظ امنیت و آسایش کشور نباید کاری کرد که دشمن از آن سوء‌استفاده کند.

وی با بیان اینکه از خداوند می‌خواهیم تا لطف خود را با نزول بارش باران به ما عنایت فرماید و از قبل آن، مشکل کم آبی نیز برطرف شود، گفت: با تقوای الهی همه مشکلات برطرف می‌شود، زیرا این وعده الهی است

امام‌جمعه موقت اصفهان بیان کرد: دوشنبه هفته آینده، آغاز ماه رجب است، این ماه فرصتی برای نزدیک شدن به خداوند می‌باشد و خداوند نیز در این ماه به بندگان خود، بی‌حد و حساب رحمت نازل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اولین روز عید نوروز با شهادت امام هادی (ع) مقارن شده است، گفت: در این روز باید به احترام این امام، از تظاهر به شادی کردن خودداری کنیم.

حجت‌الاسلام میردامادی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری، اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار فرمودند یک حرکت جدید موفق انقلابی در کشور ما شروع‌شده و استعدادهای خفته جوانان ما در حال شکوفا شدن هستند، بنده به آینده بسیار روشن امیدوار هستم، می‌دانیم جامعه دارای مشکلاتی است ولی هیچ مشکلی نیست که قابل‌حل نباشد.

وی به موضوع حجاب اشاره کرد و افزود: باید نسبت به طرح مسئله حجاب اجباری از دهان خواص حساسیت نشان داد، زیرا عده‌ای راهی را دنبال می‌کنند که دشمن نتوانسته آن را به نتیجه برساند، برهمین اساس باید مواظب بود تا آنچه حرام شرعی است، به‌صورت آشکارا در جامعه انجام نشود.

انتهای پیام
captcha