همه بیانات ولی امر مسلمین را سرلوحه کار خود قرار دهند
کد خبر: 3700444
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
جعفری:

همه بیانات ولی امر مسلمین را سرلوحه کار خود قرار دهند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه کوهبنان گفت: همه باید بیانات و منویات ولی امر مسلمین را سرلوحه کار خود قرار دهند، جوانان کسانی هستند که امام و دفاع مقدس را ندیدند اما با تقوا، سلحشور و پا به کار هستند، لذا دستگاه‌های آموزشی باید در راستای تربیت ایمانی و انسانی تلاش کنند تا مردم نسبت به دین خدا ترغیب شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت 25 اسفند ماه سالروز شهادت شهید باکری گفت: این فرمانده جوان، مومن و کاردان در سمت شهرداری ارومیه فعالیت می‌کرد و لازم است که شوراهای اسلامی، شهردارانی کاردان را انتخاب کنند.
وی به میلاد امام محمد باقر(ع) و سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و افزود: باید تاریخ را بخوانیم و بدانیم تا انسان‌های خائن نتوانند خود را در بین مردم موجه نشان ندهند.
امام جمعه کوهبنان اظهارکرد: البته هنوز هم ایران نتوانسته از نفت آنچنان که باید، استفاده کند تا درآمد بهتری داشته باشیم.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمانیدگان خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: مجلس خبرگان مظهر آمیختگی دین و سیاست است، چون انسان‌هایی عالم و وارسته در این مجلس هستند، لذا تقوا، پرهیر از اشرافگری و ... می‌تواند در موفقیت ما اثرگذار باشد.
حجت‌الاسلام جعفری تأکید کرد: همه باید بیانات و منویات ولی امر مسلمین را سرلوحه کار خود قرار دهند، جوانان کسانی هستند که امام و دفاع مقدس را ندیدند اما با تقوا، سلحشور و پا به کار هستند، لذا دستگاه‌های آموزشی باید در راستای تربیت ایمانی و انسانی تلاش کنند تا مردم نسبت به دین خدا ترغیب شوند.
وی بیان کرد: امام راحل مردم را به وعده‌های الهی امیدوار کرد، لذا باید تلاش شود تا جوانان از مواهب الهی بیشتر و بهتر برخوردار شوند.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha