خدمت به قرآن و اهل بیت(ع) عامل سعادت زندگی است
کد خبر: 3700516
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

خدمت به قرآن و اهل بیت(ع) عامل سعادت زندگی است

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه رضایت مردم مطمئنا در زندگی کارمندان تأثیر می گذارد، اظهار کرد: خدمت به خلق خداوند و دعای خیر آنان موجب پیشرفت در انسان در امورات زندگی می شود و از سوی دیگر نیز خدمت به قرآن و اهل بیت نیز عنایات دنیوی و اخروی به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، شب گذشته در آیین جشن ویژه خانواده‌های همکاران این اداره کل به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۷، با بیان اینکه خدمت در این دستگاه خدمت به قرآن و اهل بیت (ع) است، اظهار کرد: همکاران این اداره کل در سال جاری زحمات فراوانی را متحمل شدند که اگر صبر و تحمل و همراهی خانواده های آنان نبود، مطمئنا نمی توانستیم امورات را به خوبی پیش ببریم.

وی افزود: شادابی و سرحالی کارمندان در محل کار به واسطه حمایت‌های خانواده صورت می گیرد که در این صورت ارباب رجوع به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز از عملکرد این اداره کل راضی خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان اینکه رضایت مردم مطمئنا در زندگی کارمندان تأثیر می گذارد، اظهار کرد: خدمت به خلق خداوند و دعای خیر آنان موجب پیشرفت در انسان در امورات زندگی می شود و از سوی دیگر نیز خدمت به قرآن و اهل بیت نیز عنایات دنیوی و اخروی به همراه خواهد داشت.

captcha