دید و بازدیدهای عید ظرفیتی‌‌ بزرگ برای تبلیغ‌دین است
کد خبر: 3700517
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

دید و بازدیدهای عید ظرفیتی‌‌ بزرگ برای تبلیغ‌دین است

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: باید در تبلیغ‌های چهره‌به‌چهره در دید و بازدیدهای ایام‌عید معارف ناب اسلامی را به‌جامعه برسانیم.

حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، رسالت روحانیون را رسالت الهی دانست که انبیاء افتخار آن را داشتند و اظهار کرد: توجه به دین و آخرت مردم و همچنین حل مشکلات و معضلات مردم از اهم واجبات است.
وی با ضمن تأکید بر لزوم اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی افزود: طرح استقرار روحانی در سطح منطقه از نظر فرهنگی بسیار تأثیرگذار است و امیدواریم بتوانیم با ارائه برنامه‌های فرهنگی در اجرایی شدن آن نیز موفق باشیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با اشاره به اینکه کار اصلی روحانیون و مبلغین دین ترویج فرهنگ اسلامی است، بیان کرد: در ایام نوروز و سال تحویل می‌توان برای مردم هدف و انگیزه خداوند از خلقت و طبیعت و زندگی دوباره صحبت کرد.
وی با اشاره به اینکه باید در تبلیغ‌های چهره به چهره در دید و بازدیدهای ایام عید معارف ناب اسلامی را به جامعه برسانیم، عنوان کرد: عید نوروز برای تبلیغ ظرفیت بالای دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه یادآور شد: سعی شود که در میان صحبت‌های خود بخشی از معارف و نظرات دین راجع به مسائل روز گفته شود زیرا تبلیغ چهره به چهره بسیار مؤثر است.
انتهای پیام

captcha