دستگاه‌های اجرایی اجازه سوءاستفاده از بازار نوروز را ندهند
کد خبر: 3700527
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
آیت‌الله خاتمی:

دستگاه‌های اجرایی اجازه سوءاستفاده از بازار نوروز را ندهند

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نوروز فرصتی برای رونق کسب و کار است، اما عده‌ای از این فرصت سوء استفاده می‌کنند که وظیفه دستگاه‌های اجرایی نظارت بیشتر بر بازار و برخورد با متخلفان است.

به گزارش ایکنا، از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر دیروز 25 اسفندماه در خطبه‌های نمازجمعه زنجان اظهار کرد: نوروز فرصتی برای رونق کسب و کار است، اما عده‌ای از این فرصت سوء استفاده می‌کنند که در چنین شرایطی وظیفه دستگاه‌های اجرایی نظارت بیشتر بر بازار است و اجازه سوءاستفاده از بازار شب عید به سودجویان را ندهند و مسئولان امر با متخلفان برخورد کنند.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در ایام نوروز، تصریح کرد: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است و آثار و برکات بسیاری در سازندگی افراد دارد. در واقع اعزام اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان دوران هشت سال دفاع مقدس را از جمله روزهای تاریخ ساز در کشور اعلام کرد و گفت: به هیچ وجه نباید اجازه دهیم که دفاع مقدس و درس‌های آن به فراموشی سپرده شود از همین ضرورت دارد که از خون شهدا پاسداری کنیم.
آیت‌الله خاتمی یادآور شد: در هشت سال جنگ تحمیلی، فرزندان کشور با پوشیدن لباس رزم در برابر دشمن متجاوز تمام‌قامت ایستاند و باید گفت که عزت امروز کشور، برگرفته از خون شهدا است.
امام جمعه زنجان تاکید کرد: جنایت‌های بزرگی که در جوامع بشری در طول دوران دفاع‌مقدس روی داد که می‌توان به حمله شیمایی صدام به حلبچه و کشتار بالغ بر 5000 نفر اشاره کرد که در مقابل این جنایت، جوامع بین‌المللی سکوت کردند.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو گفت: ۲۶ اسفند ۷۳ سالروز رحلت حجت‌الاسلام حاج احمد خمینی، امین و یار امام راحل است، ایشان همه عمر خود را وقف خدمت به امام امت و ملت ایران کرد، زمان‌شناسی و ولایت‌مداری ایشان در زمان حیات‌شان همواره زبان‌زد بود و پس از رحلت امام، پشیتبان به‌حق مقام معظم رهبری در مسند ولایت جامعه اسلامی بود که این حمایت موجب دلسردی دشمنان نظام شد.
خطیب جمعه زنجان تصریح کرد: ۲۶ اسفند سال ۵۷، اربعین قیام مردم تبریز و 2۹ اسفندماه نیز سالروز مبارزات اجتماعی مردم در ملی شدن صنعت نفت است که موجب کوتاه شدن دست استعمار انگلیس از سرنوشت ملت ایران شد.
captcha