امانتدار خون عزیزانی باشیم که از همه آرزوهای خود گذشتند تا قرآن زنده بماند
کد خبر: 3700574
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
سلیمی:

امانتدار خون عزیزانی باشیم که از همه آرزوهای خود گذشتند تا قرآن زنده بماند

گروه جهاد و حماسه ــ معاون فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم‌ حسنی(ع) گفت: باید خواسته‌ها و مطالبات برحق شهدای قرآنی را در رابطه با ضرورت حاکمیت ارزش‌های قرآنی بر همه شئون کشور بیان کنیم و امانتدار خون مقدس عزیزانی باشیم که از همه آرزوها و آمال خود گذشتند تا قرآن زنده بماند.

2 فروردین/ سلیمی

عباس سلیمی، خادم القرآن و معاون فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم‌ حسنی(ع)، با اشاره به این موضوع که شهدا جایگاه ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: در صفوف مقدم مدافعان راستین حریم قرآن و ولایت، کسی جز شهدا حاضر نداریم و شهدای قرآنی حرمت و جایگاه ویژه‌ای دارند. حضور اعضای منتخب جامعه قرآنی در میان خانواده‌های شهدای قرآنی، تکریم، همدلی و تجلیل از بازماندگان شهدا در حقیقت ارج نهادن مقام و منزلت شهید و بالاتر از آن تکریم خود قرآن کریم است و این امر که به همت دست‌اندرکاران سپاه و بسیج صورت می‌گیرد که قابل تحسین و نزدخدا ماجور است.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم‌ حسنی(ع) معتقد است که برای دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی با خانواده‌های شهدای قرآن می‌توان برنامه‌ریزی مناسبی داشت و به این حرکت عمق بخشید. باید از این مسیر خواسته‌ها و مطالبات برحق شهدای قرآنی را در رابطه با ضرورت حاکمیت ارزش‌های قرآنی بر همه شئون کشور و نظام اعم از تشکیلات اداری، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بحث سبک زندگی رایج در کشور بیان کنیم و امانتدار خون مقدس عزیزانی باشیم که از همه آرزوها و آمال خود گذشتند تا قرآن زنده بماند.

خادم القرآن کشورمان تصریح کرد: در حقیقت شهدا به خاک افتادند تا ملت ما به خاک نیفتند. شهیدان در جبهه‌های نبرد در ارتفاعات غرب کشور به نفس افتادند تا دشمن نفس ما را نتواند ببرد؛ از این رو ما همه وام‌دار و مدیون شهدا و خانواده‌های محترم‌شان هستیم. امیدوارم دیدارهای هفتگی جامعه قرآنی با خانواده‌های شهدای قرآنی به لحاظ کمی و کیفی توسعه یابد و سازمان‌ها و نهادهای قرآنی در راستای حمایت از این حرکت به میدان بیایند.

سلیمی اظهار کرد: هیچ خانواده شهیدی حاضر نیست عزت خود را در صحنه بگذارد که کسی به آنها هدیه‌ای دهد، اما این منافاتی با این ندارد که هر هفته به دیدار خانواده شهدا برویم. سازمان‌ها و نهادها از محل اعتبارات و بودجه‌هایی که دارند با وزانت به تجلیل از خانواده بپردازند و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.

انتهای پیام

captcha