انتخاب معلمان برگزیده لرستان با رویکرد علمی ـ پژوهشی
کد خبر: 3700619
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

انتخاب معلمان برگزیده لرستان با رویکرد علمی ـ پژوهشی

گروه فرهنگی ـ معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش لرستان از انتخاب معلمان برگزیده با رویکرد علمی ـ پژوهشی خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، علی عبدی‌پور، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش لرستان جمعه، 25 اسفند در جلسه آموزش و پرورش لرستان، با ارج نهادن به مقام شامخ معلمان، اظهارکرد: قدرشناسی از مقام معلم، نهادینه شدن فرهنگ تجلیل و تکریم مقام معلم در جامعه است و این فرهنگ زمانی در جامعه نهادینه می‌شود که سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی خود را موظف به تکریم معلم بدانند و گام‌برداشتن و هزینه کردن در این مسیر را ارزش قلمداد کنند.
وی به صدور ابلاغ برای استانداران سراسر کشور به‌عنوان روسای ستاد بزرگداشت مقام و منزلت معلم اشاره کرد و گفت: در این ابلاغ‌ها تاکید شده که استانداران از ظرفیت سایر دستگاه‌ها برای تکریم شان و جایگاه فرهنگیان به‌ویژه در هفته بزرگداشت مقام معلم استفاده کنند.
وی فرایند انتخاب معلمان برگزیده را حرکتی نمادین عنوان کرد و ادامه داد: همه معلمان نمونه و برگزیده‌اند و باید تلاش شود تا در راستای رفاه و آسایش آن‌ها گام برداشته شود.

تجلیل سرپرست آموزش و پرورش لرستان از مقام معلم فداکار لرستانی

همچنین اواخر هفته گذشته و در آستانه سال جدید، سیداحمدعلی موسوی‌نیا، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان با حضور در منزل زنده یاد کاظم صفرزاده، معلم فداکار لرستانی از فداکاری و ایثار آن معلم فقید تجلیل کرد.
وی در این دیدار که سرپرست و جمعی از کارکنان ستادی آموزش و پرورش عشایری لرستان نیز حضور داشتند، با تقدیر از اقدام ایثارگرانه معلم فداکار لرستانی، اظهارکرد: زنده‌یاد کاظم صفرزاده با اقدام انسانی خود، جانش را برای پیگیری امور درمانی دانش‌آموزان فدا کرد و با این اقدام انسان‌دوستانه خود درس بزرگی را به دانش‌آموزان داد.

انتخاب معلمان برگزیده لرستان با رویکرد علمی ـ پژوهشی

وی با اشاره به روایاتی در خصوص ارزش کار معلمی و مقام ایثار و فداکاری معلمان خاطرنشان کرد: ارزش و قداست عمل معلم فداکار لرستانی که به‌خاطر دانش‌آموزان خود جانش را به خطر انداخت، نمی‌تواند کمتر از ارزش شهید باشد.
موسوی‌نیا تصریح کرد: آموزش و پرورش از هیچ تلاش و کوششی برای تکریم مقام و جایگاه آن معلم فداکار و خانواده‌اش دریغ نخواهد کرد. وی به نام‌گذاری دومین کانون فرهنگی ـ تربیتی عشایری کشور به نام زنده‌یاد کاظم صفرزاده هم اشاره کرد و ادامه داد: به پاس اقدام انسان‌دوستانه زنده‌یاد صفرزاده کانون فرهنگی ـ تربیتی عشایری در شهر خرم‌آباد به نام آن مرحوم نام‌گذاری شده است .
وی در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از ایثار و فداکاری مرحوم کاظم صفرزاده تجلیل کرد.

انتهای پیام

captcha