خدمات قضائی کمیته امداد به مددجویان در سال 96
کد خبر: 3700646
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

خدمات قضائی کمیته امداد به مددجویان در سال 96

گروه اجتماعی- هزار و 51 خدمت حقوقی و قضایی در 11 ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان همدان ارائه‌شده است .

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، حسین روغنکار رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه در 11 ماهه سال جاری 67 پرونده در شورای حل اختلاف استان تشکیل‌شده است، گفت: 59 پرونده ممدجویان این مجموعه بررسی و حل‌وفصل شده است.
رئیس اداره حقوقی و املاک کمیته امداد استان همدان اعلام کرد: 229 پرونده حقوقی از ابتدای امسال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد همدان تشکیل‌شده است.
روغنکار با اشاره به اینکه از ابتدای سال، 163 مورد لایحه دفاعیه تنظیم‌شده است، گفت: شرکت در 117 جلسه دادرسی نیز از دیگر خدمات ارائه‌شده به مددجویان همدانی بوده است.
وی بابیان اینکه: در 11 ماهه امسال 56 مورد تنظیم و ارسال اظهارنامه برای مددجویان همدانی انجام‌شده است و 250 رأی صادر و به اجرا درآمده است، یادآوری کرد: ارائه مشاوره و کلیه خدمات حقوقی در کلیه موضوعات حقوقی و خانوادگی برای مددجویان کمیته امداد رایگان است و هشت میز مشاوره حقوقی نیز ویژه مددجویان در سراسر استان برای رفع مشکل و ارائه مشاوره به آن‌ها فعال است.
انتهای پیام

 

captcha