آغاز نمایشگاه «فاتحان آسمان» در کرمانشاه
کد خبر: 3700670
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

آغاز نمایشگاه «فاتحان آسمان» در کرمانشاه

گروه فرهنگی- همزمان با پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، نمایشگاه فاتحان آسمان در کرمانشاه با موضوع قرآن و جلوه‌های آن در دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نمایشگاه فاتحان آسمان همزمان با پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان کرمانشاه در موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس آغاز شد.
محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه گفت: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با همکاری مدیریت هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، حوزه هنری استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن هنرهای نمایشی کرمانشاه و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب، سرپل‌‍‌ذهاب، قصرشیرین، گیلان‌غرب و پاوه در یادمان‌های دفاع مقدس استان به اجرا و برپایی این نمایشگاه اقدام می‌کند.
وی افزود: اجرای 10 گروه خیابانی به تعداد 200 اجرا، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و 7 اجرای زنده نقاشی در یادمان و حسینیه شهدای مطلع الفجر، یادمان شهدای بازی‌دراز و یادمان شهدای گمنام کرمانشاه از جمله برنامه‌های اجرایی در قالب یاد شده است.
کرمیان اظهار کرد: اجرا و نمایشگاه‌ها در یادمان و مرکز فرهنگی شهدای مرصاد، موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، پادگان توحید، زائرسرای کربلا و زائرسرای شهید دکامی از 17 اسفندماه 96 آغاز و تا 15 فروردین‌ماه 97 در مسیر کاروان راهیان نور با موضوعات قرآن و جلوه‌های آن در دفاع مقدس، راهیان نور و مدافعان حرم برگزار می‌شود.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: در طول مدت اجرا و برگزاری نمایشگاه در کرمانشاه 5 کارگاه، 5 نمایشگاه و 130 اجرای نمایش خیابانی در شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha