برنامه های مسجد مقدس جمکران برای تحویل سال نو و ایام نوروز
کد خبر: 3700715
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

برنامه های مسجد مقدس جمکران برای تحویل سال نو و ایام نوروز

گروه اجتماعی ــ مسجد مقدس جمکران در ایام اعتکاف برنامه های متنوع فرهنگی را با محوریت صحیفه سجادیه برای دو هزار نفر معتکف تدارک دیده است.

به گزارش ایکنا از قم؛ به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، روز سه شنبه، 29 اسفند از ساعت 16 ویژه برنامه قرآنی با حضور قاریان کشوری و بین المللی و حضور دکتر سیدمحمدحسین طباطبایی، حافظ کل قرآن کریم در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود و پس از آن، نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران اقامه خواهد شد و بلافاصله بعد از نماز و در فاصله نیم ساعت قبل از تحویل سال، زیارت شریف آل یس توسط آقای مهدوی نژاد و با حضور دلدادگان صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه)، زمزمه خواهد شد.

دیگر برنامه های تحویل سال نو در این مسجد مقدس، پس از تحویل سال نو، مراسم سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران و سپس دعای پرفیض توسل با نوای حاج حسن شالبافان در میعادگاه منتظران است.

از دیگر برنامه های مناسبتی مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز 97، با توجه به آنکه نخستین شب جمعه از ماه رجب المرجب «لیله الرغائب» نام دارد، جمکران ویژه برنامه این شب عظیم الشان را با حضور حجت الاسلام میرزاده تدارک دیده که از دو بامداد جمعه، سوم فروردین آغاز می شود.

آئین پرفیض و معنوی اعتکاف روزهای 11 تا 13 فروردین با حضور هزار نفر از خواهران و هزار نفر از برادران و به صورت کاملاً رایگان برگزار می شود و عموم علاقمندان از هر نقطه کشور می توانند تا 25 اسفند با مراجعه به سایت مسجد به نشانی www.jamkaran.ir، برای حضور در این آئین، ثبت نام کنند تا پس از قرعه کشی اسامی معتکفان در روز پنجم فروردین اعلام شود؛ کارت های حضور روزهای ششم و هفتم فروردین توزیع می شود.

محور برنامه های این آئین سه روزه در مسجد مقدس جمکران صحیفه سجادیه است؛ برنامه های فرهنگی همچون برگزاری حلقه های معرفت، برگزاری مناجات های شبانه، مسابقات و ... نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام

captcha