آغاز ثبت‌نام اینترنتی مراسم معنوی «اعتکاف» در یزد
کد خبر: 3700719
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

آغاز ثبت‌نام اینترنتی مراسم معنوی «اعتکاف» در یزد

گروه معارف- معاون فرهنگی اداره کل تبیغات اسلامی استان یزد از آغاز ثبت نام اینترنتی مراسم معنوی «اعتکاف» در یزد خبر داد.

حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد از آغاز ثبت نام اینترنتی مراسم معنوی اعتکاف در یزد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تقارن زمان برگزاری اعتکاف رجبیه با روزهای نخست سال و جهت تسهیل در ثبت نام حضور در این مراسم معنوی، علاقه مندان می توانند از 25 اسفند ماه تا 5 فرودین ماه ثبت نام نمایند.
کارگر تصریح کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی افزود: در شهرستان یزد اعتکاف خواهران در بیش از 12 مسجد و اعتکاف برادران تنها در مسجد ملا اسماعیل برگزار می شود که اسامی این مساجد به همراه ظرفیت آن بر روی سایت قرار گرفته است.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه ثبت نام در مراسم اعتکاف برای شهرستان یزد تنها به صورت اینترنتی انجام می‌شود گفت: اسامی مساجد میزبان معتکفین در گروه خواهران و برادران بر روی وب سایت تبیان بارگزاری شده است
کارگر در خصوص هزینه ثبت نام اعتکاف در سال جاری گفت: با برنامه ریزهای صورت گرفته هزینه ثبت نام برای هر نفر مبلغ ششصد هزار ریال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

captcha