آماده‌سازی برخی حسينيه‌های يزد برای اسكان اضطراری مسافران نوروزی
کد خبر: 3700741
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

آماده‌سازی برخی حسينيه‌های يزد برای اسكان اضطراری مسافران نوروزی

گروه اجتماعی- مسئول دبيرخانه بين‌المللي «يزد، حسينيه ايران» از آماده‌سازی برخی حسينيه‌های يزد برای اسكان اضطراری مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، سيدحسن حسيني، مسئول دبيرخانه بين‌المللي «يزد، حسينيه ايران» اظهار کرد: با برخي حسينيه ها در سطح شهرستان يزد هماهنگي لازم به عمل آمده تا در صورت نياز، فضاي حسينيه براي اسكان مسافران در اختيار آنها گذاشته شود.
وي بيان كرد: در صورتي كه شرايط اضطراري به وجود آمد يا شرايط جوي به نحوي بود كه امكان اسكان مسافران در پارك‌ها فراهم نبود، مسافران مي‌توانند از فضاي تعدادي از حسينيه‌ها استفاده كنند.
حسيني در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده توسط دبيرخانه بين‌المللي «يزد، حسينيه ايران» در سال 96 گفت: تجمع يكپارچه هيئت هاي عزاداري براي دومين سال از اقدامات شاخص اين دبيرخانه بود كه اين حركت يك اتحاد اجتماعي را رقم زد و بازخوردهاي بسيار خوبي داشت.
مسئول دبيرخانه بين‌المللي «يزد، حسينيه ايران» همچنين از چاپ كتاب عكس يزد حسينيه ايران خبر داد و گفت: اين كتاب ظرفيت هاي عزاداري يزد را به تصوير كشيده است.
حسيني همچنين از رشد قابل توجه گردشگران خارجي در مراسم هاي عزاداري و مذهبي استان يزد خبر داد و بيان كرد: شرايط حضور اين گردشگران با همكاري كميته گردشگري مذهبي ميراث فرهنگي انجام شد.
وي همچنين از آغاز ساخت مستند پيرغلامان در سال 96 خبر داد و افزود: كار تصويربرداري از 25 نفر از پيرغلامان در سال 96 انجام شده و اين برنامه در سال 97 نيز ادامه خواهد يافت.

منبع: دبیرخانه بين‌المللي «يزد، حسينيه ايران»

انتهای پیام

captcha