استانداری مرکزی از طرح‌های غیر شعاری ترویج نماز حمایت می‌کند
کد خبر: 3700759
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
حقیقی:

استانداری مرکزی از طرح‌های غیر شعاری ترویج نماز حمایت می‌کند

گروه اجتماعی- معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: برای پربار کردن نمازخانه ادارات و مراکز آموزشی نیاز به راهکار داریم و از طرح‌های عملی و غیر شعاری حمایت می‌کنیم، همچنین بهبود نمازخانه‌های بین راهی نیاز به راهکار عملیاتی دارند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فتح‌الله حقیقی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی، امروز 26 اسفندماه در جلسه ستاد اقامه نماز استان که در استانداری برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت شهید باکری گفت: امثال شهید باکری، سرداران ارزشمند و قهرمانان دست نیافتنی هستند.
وی تأکید کرد: بنده در امور ارزشی مانند نماز و اربعین از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم، در دهه فجر تأکید شد از 650 خانواده شهید دیدار و دلجویی کنیم، حتی گفتند شدنی نیست اما چون از روی اعتقاد و باور قلبی دنبال این کار بودیم، انجام شد درباره نماز هم چنین اعتقادی داریم.
حقیقی با اشاره به ستاد سفر استان گفت: کمیته امنیت زیر مجموعه این ستاد کار می‌کند و در جلسه اخیر مصوبات خوبی از جمله درباره نمازخانه‌های بین راهی داشت، در شرایطی که مردم دنبال آرامش و لذت بردن از ایام نوروز هستند نباید با تصمیمات نادرست موجب رنجش و ایجاد مشکل برای مردم شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی افزود: برخی از جایگاه‌های پخش سوخت در ایام نوروز خدمات سرویس بهداشتی را قطع می‌کنند یا برخی مراکز و فروشگاه‌های بین راهی استفاده از نمازخانه را مشروط به خرید از فروشگاه می‌کنند بنده بر عملکرد مراکز بین راهی نظارت دارم و در صورت مشاهده برخورد جدی خواهم داشت.
وی ادامه داد: طبق گزارشی که به بنده داده شده، نمازخانه‌های بین راهی بازسازی شده و البته بر حسن انجام این کار نظارت خواهیم کرد همچنین باید وضعیت نمازخانه پارک‌ها بررسی و مشکلات رفع شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی افزود: متأسفانه جایگاه نهم تصادفات برون شهری و درون شهری را داریم که اصلاً وضعیت خوبی نیست در سال 97 باید برای جایگاه بیستم هدف‌گذاری شود، بنده دوشنبه‌ها به صورت سرزده از ادارات ‌کل بازدید می‌کنم و نماز جماعت را در یکی از ادارات می‌خوانم وضعیت نماز جماعت ادارات خوب است اما باید راهکاری ارائه داد تا نمازخانه‌ها اعم از ادارات و محیط های آموزشی پر بارتر شوند.
حقیقی تأکید کرد: در این زمینه نیاز به راهکار داریم و از طرح‌های عملی و غیر شعاری حمایت می‌کنیم، همچنین بهبود نمازخانه‌های بین راهی نیاز به راهکار عملیاتی دارند تا نماز فرهنگ‌سازی شود اما با شعار کاری پیش نمی‌رود.
یادآور می‌شود، در این جلسه مقرر شد جایگاه سوخت رسانی توره و مجمتع رفاهی سنجان خدمات رفاهی خود را در ایام نوروز ارائه دهند، همچنین از وضعیت نمازخانه نیمه کاره ورودی اراک گزارش کارشناسی تهیه و رسیدگی شود، درباره مسجد سه راهی خمین نیز کار کارشناسی و گزارش وضعیت تهیه و رسیدگی شود./انتهای پیام

captcha