قرآنیان مكتب‌القرآن ثارالله(ع) به اردوی جهادی در لامرد می‌روند
کد خبر: 3700762
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

قرآنیان مكتب‌القرآن ثارالله(ع) به اردوی جهادی در لامرد می‌روند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ قائم مقام مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) از اجرای اردوی جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در لامرد خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد الهیاری، قائم مقام مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 26 اسفندماه از اجرای اردوی بزرگ جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی به‌همت قرآنیان این مؤسسه در شهرستان لامرد خبر داد.
وی افزود: این اردوی جهادی با مشارکت آحاد مردم متدین لامرد و جوانان جهادی و سخت کوش این شهرستان با نظارت مؤسسه موقوفه برگزار می‌شود.
الهیاری با اشاره به آغاز عملیات ساخت مجتمع چند منظوره در شهرستان لامرد گفت: با انجام اردوی جهادی و مشارکت جوانان لامردی به حول قوه الهی مجموعه چند منظوره فرهنگی ورزشی در مجتمع امام حسین(ع) تحت اشراف مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) احداث خواهد شد.
قائم مقام مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) گفت: این مجموعه بزرگ در مساحتی قریب به 1200 متر مربع به صورت چند منظوره فرهنگی شامل (نشست‌ها و محافل دینی، سالن‌های کنفرانس و اجتماعات) و ورزشی شامل (دومیدانی، هندبال، والیبال، بسکتبال و فوتسال) است که با مساعدت مؤسسه و خیرین و مردم ولایت‌مدار شهرستان لامرد راه‌اندازی خواهد شد.
الهیاری در پایان گفت: کسانی که تمایل به مساعدت و همراهی در احداث این مجموعه بزرگ فرهنگی دارند می‌توانند با شماره تلفن‌های 52722174 و 09127482418 تماس حاصل كنند.
انتهای پیام

captcha