پایگاه‌های قرآنی شیراز پذیرای میهمانان نوروزی می‌شوند
کد خبر: 3700768
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

پایگاه‌های قرآنی شیراز پذیرای میهمانان نوروزی می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از پذیرایی 6 پایگاه و مؤسسه قرآنی در مناطق مختلف شیراز از میهمانان نوروزی خبر داد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با یادآوری اینكه شیراز یكی از شهرهایی است كه میزبان بیشترین مسافران نوروزی از جامعه قرآنی كشور است، گفت: در این راستا ما 6 پایگاه و مؤسسه قرآنی را در نقاط مختلف شیراز برای اسكان میهمانان نوروزی در نظر گرفته‌ایم.
وی افزود تلاش كردیم تا مکان‌هایی که فضای تمیز و سالم، امکانات اولیه بهداشتی، گرمایشی وسرمایشی مناسب و همچنین امکانات اولیه زندگی و محیطی امن و خوش منظر را دارا باشند،‌ را برای میزبانی زائران نوروزی انتخاب كنیم.
موسوی اظهار كرد: هدف اصلی ازاجرای این طرح خدمت‌رسانی به جامعه قرآنی و کمک و منبع درآمدی برای تشکل‌های قرآنی در ایام نوروز است.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس گفت: در اجرای این برنامه به حمایت از تشکل‌های قرآنی، ترویج فرهنگ گردشگری و مشارکت در امر خدمت‌رسانی و رونق اقتصادی استان به‌ویژه شیراز به‌عنوان شهر زیارتی و سیاحتی توجه شده است.
انتهای پیام

captcha