برگزاری کارگاه آسیب‌های فضای مجاری ویژه طلاب مدرسه علمیه صادقیه خرم‌آباد
کد خبر: 3700916
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

برگزاری کارگاه آسیب‌های فضای مجاری ویژه طلاب مدرسه علمیه صادقیه خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ مدیر مدرسه علمیه صادقیه(ع) خرم‎آباد از برگزاری کارگاه آسیب‌های فضای مجاری در مدرسه علمیه صادقیه خبر داد و گفت: این کارگاه نیز زیر نظر کارشناسان حوزوی با هدف شناخت و بررسی خطرات و تبعات استفاده نادرست از فضای مجازی برای طلاب و مبلّغان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه(ع) خرم‎آباد شنبه، 26 اسفند در جمع خبرنگاران در رابطه با پذیرش جدید در مدرسه علمیه صادقیه، گفت: در حال حاضر 125 طلبه در این مدرسه علمیه تحصیل می‎کنند که این طلاب در پایه‌های یک تا 7 مشغول فراگیری علوم حوزه هستند .
وی با بیان این‌که ظرفیت پذیرش طلبه برای این مدرسه علمیه در سال‌تحصیلی 98 ـ 97 قریب به 20 نفر اعلام شده است، افزود: با پذیرش این تعداد طلبه در سال‌تحصیلی جدید آمار طلاب این مدرسه به 145 طلبه خواهد رسید .
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم‌آباد با اشاره به این‌که تدابیر لازم برای اطلاع‌رسانی پذیرش حوزه‌های علمیه با نهادها و دستگاه‌های اجرایی، تبلیغ چهره به چهره و تبلیغات میدانی و رسانه‌ای اندیشیده شده است، اظهارکرد: اساتید و طلاب مدرسه به‌صورت حضوری به سؤالات افراد علاقمند به تحصیل علوم حوزه نیز در مدرسه پاسخ خواهند داد و نحوه شرایط ورود به حوزه را برای علاقمندان تشریح می‌کنند .
حجت‌الاسلام شمسی‌فر در ادامه با بیان این‌که هفته گذشته کارگاه پیشگیری از بیماری‌های واگیر برای طلاب مدرسه برگزار شد، گفت: در این کارگاه کارشناسان بهداشت راه‌های پیشگیری از بیماری‌های واگیر را برای طلاب تبیین و تشریح کردند.
وی در پایان از برگزاری کارگاه آسیب‌های فضای مجاری در مدرسه علمیه صادقیه خبر داد و گفت: این کارگاه نیز زیر نظر کارشناسان حوزوی با هدف شناخت و بررسی خطرات و تبعات استفاده نادرست از فضای مجازی برای طلاب و مبلّغان برگزار شد.

captcha