بایستی در کانون پرورش فکری با دلمان به کودکان خدمت کنیم
کد خبر: 3700924
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
روحی:

بایستی در کانون پرورش فکری با دلمان به کودکان خدمت کنیم

گروه فرهنگی - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌ها در بخشنامه و دستورالعمل نمی‌گنجد، در کانون بایستی با دلمان به کودکان و نوجوانان خدمت کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، محسن روحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان امروز یکشنبه، 27 اسفند در نشست پایان سال مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرمان گفت: با توجه به اهداف و سیاست‌های جدید، مراکز کانون پرورش فکری در تعطیلات نوروز که کودکان و نوجوانان فراغت بیشتری دارند آماده‌ی ارائه خدمت به مخاطبان است.
وی با اشاره به این‌که در 2 سال گذشته نیز مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 کرمان(یخدان مویدی) به دلیل موقعیت خاص تاریخی و گردشگری که دارد در تعطیلات نوروز با اجرای نمایش عروسکی پذیرای کودکان و نوجوانان و بازدیدکنندگان از این بنای تاریخی بود، اظهارکرد: در نوروز 97 نیز مخاطبان می‌توانند از 3 تا 12 فروردین در 2 نوبت صبح و عصر از فعالیت‌های فرهنگی هنری این مرکز بهره‌مند شوند.
روحی همچنین به فعالیت مرکز فرهنگی هنری شماره 5 کرمان واقع در بلوار 22 بهمن اشاره کرد و افزود: این مرکز نیز در نوبت صبح روزهای 5 تا 9 فروردین برای حضور کودکان و نوجوانان دایر است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در عین حال یادآور شد: بیش از نیمی از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در سراسر استان در روزهای غیر تعطیل نوروز آماده ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان است و 2 مرکز سیار روستایی منوجان و رستم‌آباد در روز 13 فروردین‌ماه که به نام روز طبیعت نام دارد فعال هستند.
روحی در ادامه با بیان این‌که وظیفه و رسالت ما در کانون شخصیت‌سازی است، تصریح کرد: تمرین کنیم فضیلت‌های انسانی را اول در خودمان و بعد در وجود مخاطبانمان تقویت کنیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بیان کرد: اگر بتوانیم انسان‌هایی راستگو پرورش دهیم ، نتیجه و پاداش عمل خود را از خدا خواهیم گرفت.
وی با بیان این‌که در دنیای امروز هر روز شاهد رشد فن‌آوری‌های جدید هستیم خطاب به مربیان اظهارکرد: بکوشیم درگیر روزمره‌گی نشویم، برای فعالیت‌های متنوع‌ و جذاب‌تر برای کودکان و به ویژه نوجوانان برنامه داشته باشیم تا از دنیای امروز عقب نمانیم.
روحی تأکید کرد: بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌ها در بخشنامه و دستورالعمل نمی‌گنجد، در کانون بایستی با دلمان به کودکان و نوجوانان خدمت کنیم.
منبع: روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
انتهای پیام

captcha