برپایی خیمه‌های معرفت در «گلوگاه»
کد خبر: 3700969
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

برپایی خیمه‌های معرفت در «گلوگاه»

کانون خبرنگاران نبأ ــ خیمه‌های معرفت در راستای اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» با هدف خدمت‌رسانی فرهنگی، قرآنی و رفاهی هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان گلوگاه برپا می‌شود.

برپایی خیمه‌های معرفت در «گلوگاه»

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، محمدحسین فاضلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه استان مازندران از طرح آرامش بهاری در امامزادگان شاخص گلوگاه خبر داد و گفت: مجری این طرح هشت بقعه متبرکه است ولی در پنچ امامزاده شاخص شهرستان هم‌زمان با سراسر کشور به‌صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خیمه‌های معرفت در راستای اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» با هدف خدمت‌رسانی فرهنگی، قرآنی و رفاهی در گلوگاه برپا می‌شود که این خیمه‌ها شامل غرفه‌های عفاف و حجاب، پرسمان دینی، مشاوره، همه واقف باشیم، کودکان، پاسخ به مسائل شرعی و نمایشگاه است.

فاضلی با بیان اینکه آماده‌سازی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی صورت می‌گیرد، عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی از قبیل برنامه‌های عبادی و ادعیه، مراسم، قرائت دعای لحظه تحویل سال نو و صلوات خاصه حضرت زهرا(س) در این مراسم صورت می‌گیرد.

وی افزود: ایستگاه‌های صلواتی در طول این طرح در امامزادگان و بقاع متبرکه که در مسیر تردد زائران قرار دارد، دایر می‌شود و مسافران و زائران نوروزی می‌توانند ازهشت سوئیت و ۱۲ زائرسرای امامزاده قاسم(ع) و دیگر امکانات این امامزاده و خیمه معرفت بقعه بی‌بی‌زینب(س) استفاده کنند.
محمد خواجوی
انتهای پیام

captcha